Playlist 1

29.11.2013

#86 Zayn smutny by Soldier

 Napisałam to na telefonie, więc przepraszam, jeśli pomieszałam słowa, i wgl.


Była to bardzo wspaniała dziewczyna.
często powtarzał : "Ty moja jedyna".
Bała się najgorszego, że kiedyś ją porzuci.
Nie będzie chciał jej znać - ich czas nigdy nie wróci . . .
Wiedziała, że wtedy życia by nie miała,
Nie dałaby rady. . . 
Za mocno kochała,
Po jakimś czasie nie tak samo było. . .
Zero jego wyznań. . .
Coś się w nim zmieniło. . .
Coraz rzadziej się z nią spotykał
Gdy mówił: "Kocham", lecz wzroku jej unikał.
Przytuliła go mocno,
Mówiła: Kochanie. . .
Nie sadziła, że dziś nastąpi ich pożegnanie. . .
Zaczął mówić coś 
- Wiesz, mam Cię dość.
Ona milczała, tylko łza cichutko po jej policzku spływała.
Mówił, że pokochał inną już.
Nie wiedział, że dziewczynie, właśnie wbijał w serce nóż.
Siedziała sama myśląc o tym c o się stało.
Nie mogła uwierzyć. . . tak ją to zabolało.
Do domu wracać nie chciała. . .
Poszła na skarpę. . . miejsce które tak bardzo lubiła. . .
Miejsce. . . Gdzie wszystkie swe smutki i żale wylewała. . .
Myślała czy teraz jest z tą dziewczyną,
Czy do niej też mówi: "jesteś tą jedyną".
Zranił tak bardzo jej małe serce. . .
Przyrzekła, że nie da się zranić nikomu więcej. . .
Następnego dnia jego ujrzała,
Uśmiechniętego z nią idącego i nagle się zaśmiała,
Wszystkie wspomnienia szybko wracały. . .
I znowu do oczu jej łezki napływały. . .
Poszła do domu.
Sięgnęła do szafki z lekarstwami. . .
Wzięła wszystkie tabletki,
I uciekła trzaskając drzwiami.
Chciała umrzeć w miejscu,
Gdzie kiedyś z Nim była. . .
Poszła na skarpę i własnym oczom nie wierzyła. . .
Słyszała jego piękne wyznania.
Płakała i była już bliska skonania. . .
Mówił: "jej naprawdę nigdy nie kochałem. . ."
To na Ciebie jedyną całe życie czekałem. . .
Tak ją to słowo mocno zabolało.
Upadła na ziemię, nie wiedząc co się stało.
Wyrzucała sobie swoją naiwność. . .
Wierzyła gdy mówił: "to musi być miłość. . ."
Zerwała się nagle i biegła przed siebie.
- Nienawidzę Cię.! Nie wybaczę Ci tego.!
Zabrałaś mi wszystko. . .
Więcej powiedzieć nie zdołała.
Wyjęła tabletki. . .
I jedna za drugą łykała. . .
Krzyknęła tylko:
- Boże wiesz jakie jest moje marzenie. . . Posiedzę, poczekam na jego spełnienie...
Poczuła się senna. . . Co chwilę upadała. . .
Zobaczyła tego, któremu cała się oddała. . .
Próbował wziąć ją na ręce.
- Nie dotykaj mnie nigdy więcej.!
Oczy jej się zamykały. . .
Tylko usta te same słowa powtarzały...
Nigdy mnie nie kochałeś . . . Zbędne nadzieje mi dawałeś. . .
I coraz ciszej i wolniej mówiła. . .
Bo swoje ziemskie życie właśnie kończyła. . .
-Nie zapomnij mnie. . .I tak kocham Cię. . .
Mimo że mnie skrzywdziłeś i życie moje w piekło zmieniłeś. . .
I on zapłakał nagle. . . słysząc Jej wyznanie. . .
Odchodziła powoli. . . nie wiedząc co się stanie. . . 
Czekała na chwilę. . . W której jej serce bić przestanie. . .
On chodził niespokojny, wyrzucając z siebie . . .
Że to przez niego ona chce być teraz w niebie.
Opadło jej ciało . . . serce bić przestało. . .
On gdy to ujrzał rozpędził się, i skacząc ze skarpy zawołał
- Kocham Cię.!
A z jej martwego ciała, po policzku ostatnia łza poleciała. . .


Inaczej sobie ten imagin wyobraziłam. Eh bywa.
Jakoś z dziwnej perspektywy to napisałam. LOL

7 komentarzy:

  1. OMG! Cudowny smutny ale cudowny !

    OdpowiedzUsuń
  2. Znowu płacze.:( Piękny !!! :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Skąd ty bierzesz te zdolności,żeby pisać coś takiego,po prostu to jest...
    Nie wystarczy napisać że piękne bo to jest mało napisane !!!
    Jak czytałam to po prostu płakałam :'(

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurwa zajebiste <2+1

    OdpowiedzUsuń
  5. Kurrrrwa !!! *-*
    Boski !!! Kocham tego imagina !!! <3<3<3<3

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej mam pytanie czy mogła bym ten imagin wrzucić na swoją stronke o 1D?
    Oczywiście podam tam link do waszego bloga :)

    OdpowiedzUsuń