Playlist 1

18.11.2013

#82 Zayn by Soldier

Kontynuacja Tego Imagine :3.


Wszyscy pomogli mi się pozbierać.
Byli w szoku. 
Poszłam do pokoju i się przebrałam, a Oni zostali na dole.
Po chwili zeszłam na dół.
Usiadłam na blacie kuchennym.
Cała czwórka była na dole i myśleli.
Cisza.
- Skurwiel. . . - szepnął Niall.
- Jak On mógł to zrobić.? - powiedział zszokowany Liam.
- Frajerzy tak potrafią. - odpowiedział Harry. 
Niall do mnie podszedł.
Podniósł mi koszulkę lekko do góry.
Na brzuchu miałam ślady po uderzeniach.
Wszyscy to zobaczyli.
- Zapierdole Go. - szepnął Louis, który próbował być spokojny.
Harry przejechał palcem po moim brzuchu, aby ocenić jak głębokie są zadrapania.
Cicho zasyczałam, momentalnie Harry na mnie spojrzał.
- Boli.? - spytał Hazz.
- Taa. . . - szepnęłam szybko.
- Nie głębokie rany. - stwierdził lokaty.
Blondyn opuścił moją koszulkę i mnie przytulił.
Ciepło. Tego mi brakowało.
Wtuliłam się w Niego.
Miałam w Nim zaufanie.
Kocham Go.
W końcu to mój brat.
Z oczu po prostu wylały mi się łzy.
Niall je otarł.
- Nie płacz, skarbie.- szepnął.
Po chwili odkleiłam sie od Niego.
- Dziękuję. - powiedziałam do Niech wszystkich za łzami w oczach.
Poszłam na góre, tam wylałam litry łez.
Chciałam być sama.
Czułam sie zażenowana.
Jak szmata. . . Jak dziwka.
To tak cholernie boli. . .

2 komentarze:

  1. Boże płakałam pdzez to prosze zrób kolejną część szybko pozdro Oliwia Ż. :*

    OdpowiedzUsuń