Playlist 1

16.11.2013

#81 Ziall smutny by Soldier.

Nigdy nie pisałam imagine o Ziall'u. . . Zawsze musi być ten pierwszy raz.
Mam nadzieję, iz sie spodoba. ;)))
Imagine dla Oliwii <3

* perspektywa Niall'a *
Jesteśmy pokłóceni. 
Mocno pokłóceni.
O co.?
O to, że On mnie lekceważy.
Szczerze.? Mam dość. Dzień w dzień sie kłócimy.
To tak cholernie boli.

* perspektywa Zayn'a *
Kurwa.
Nie chcę tak.
Nie chcę kłótni. . . One jakoś tak same wychodzą.
Chcę odejść.
Sprawiam Mu ból.
 Może to czas aby przestać istnieć.? 
Moze to czas aby odejść.?
Może do czas zacząć nowe życie po życiu.?
Myślę, że to ten moment.

~

* perspektywa Niall'a *
Wrócił.
Jego sylwetka szybko znalazła się przy mnie.
Musnął mój policzek i szepnął mi na ucho 
" Nie zapominaj o mnie."
 ( coś jak tutaj no nie. Wyobraźcie sobie )
Po czym odsunął sie.
Co On miał na myśli.?
Trzask drzwi.
Wyszedł z domu.
Dokąd poszedł.?
Co sie teraz w ogóle stało.?
Nie rozumiem.

*perspektywa Zayn'a *
Nie chcę Mu szkodzić w życiu.
Wiele razy Go zraniłem.
Chcę odejść.
Już postanowiłem.
Stoję na moście. . . Za barierką.
Łzy spłynęły mi po policzku.
Zostawiam Go.
Długo stałem i myślałem.
Przechyliłem sie do przodu i po chwili byłem w wodzie.
Rzeka była ogromna, głęboka.
Nie miałem już szans.

~

* perspektywa Niall'a *
Po moich nadgarstkach spływa krew.
 Czemu On to zrobił.?
Kurwa dlaczego.?!
Co zrobiłem źle.?
 Ostatni raz Go widziałem tydzień temu.
On nie wróci. . . 
Ja pierdole. Mam dość.
Nie dam rady, kurwa. . . 
Muszę to z siebie wyrzucić.
- Ze Mną się jest.! Ze mną sie jest na zawsze.! A gdy się jest to się mnie nie zostawia i sie mnie pilnuje kurwa.! Nie jestem słaby.! Jestem silny.! - krzyczałem gdy emocje mi nie dały spokoju. - Jestem silny, ale mam swoje granice.! To kurwa koniec.! Zayn, kocham Cię. Nie uciekniesz ode mnie.! - krzyczałem we własnym domu, wiedząc, ze Zayn to teraz widzi z góry. - Nie odejdziesz ode mnie.! - dławiłem sie łzami. - Dołącze do Ciebie.! - krzyknąłem po czym wbiłem sobie nóż w klatkę piersiową. 
Łzy płynęły dalej, a ja sie nimi dusiłem. 
Głośno płakałem.
To koniec. 
Wiedziałem o tym. . .
Zacznę nowe życie po drugiej stronie.

2 komentarze: