Playlist 1

9.11.2013

#78 Harry smutny by Soldier

Dla : MoonWalker Forever.


Dostrzeż mnie .
Weź moją rękę.
Dlaczego jesteśmy , Sobie obcy, skoro Nasza miłość jest taka silna.?
Dlaczego to się toczy beze mnie.?

I za każdym razem, gdy próbuję latać to spadam . . .
Bez moich skrzydeł czuję się taka mała.
 Myślę, że potrzebuję Ciebie, skarbie . . .
I za każdym razem gdy widzę  Ciebie w moich snach  widzę Twoją twarz.
Prześladujesz mnie .
Myślę, że potrzebuję Ciebie, skarbie.
 
 ~

Kolejny dzień bez Ciebie. . . Jak zawsze przez te dwa lata.
Tyle minęło od Twojej śmierci, a ja wciąż łudzę się, że wrócisz.
Nie dociera do mnie, że już nie wrócisz. . .
A może to ja przyjdę do Ciebie.
To najlepsze rozwiązanie.
Pociągam za szufladę. . .
Moją dłoń chłodzi zimno metalowej broni.
Ładuję małą, skromną broń.
Kładę ją na stoliku.
Zasłaniam wszystkie okna w domu roletami.
Zamykam drzwi oraz okna.
Gaszę wszystkie światła.
Wracam do salonu.
Ponownie łapię broń..
Powolnym krokiem staję na środku pokoju.
Przykładam broń do skroni.
Kładę palec na spuście.
Waham się. . .
Całe moje życie przeleciało mi przed oczami.
Ściskam spust.
Koniec.
Czeka mnie nowe życie. . .

1 komentarz: