Playlist 1

14.11.2013

#80 Larry by Soldier.

Dobraa. . . Kiedyś dawałam imagine  z Larry'm, później pojawił sie jeszcze jeden, to teraz jeszcze trzeci a co mi tam. Dawno nie było o Larry'm ;))).
Ogółem imagin jest dla mojej Martyny <3


* Perspektywa Harry'ego *
Dlaczego musimy się ukrywać.? Dlaczego nie możemy pokazać światu jak bardzo się kochamy.? 
Niby jak się inni dowiedzą to Nas znienawidzą. . . 
Ale dlaczego.? 
Jesteśmy normalnymi osobami. 
Czemu gdy mówię, aby inni sie dowiedzieli o Naszym związku, On zawsze zmienia temat.?
Chcę aby było inaczej. . . 

~

Moje ręce były w kieszeniach, tak samo jak Jego.
Jego oczy się błyszczały gdy lampa oświetlała Jego twarz.
Nikogo nie było na ulicach, jedynie jakieś ciemne postacie mijały Nas jakbyśmy byli niewidzialni.
Wyjąłem swoje ręce z kieszeni.
Poczułem ciepło na dłoni.
Jego palce splotły sie z moimi.
Nic nie mówił.
Byłem zdziwiony.
Jego oczy były skierowane przed siebie.
Kierowaliśmy się do miasta.
Nie puszczał mojej ręki.

 * perspektywa Louis'a *

Przemyślałem wszystko. Moze to już czas ? Tak, to już ten moment.

Kroczyliśmy powoli po ulicy. 
Ludzie sie za Nami oglądali.
Ich spojrzenia były pełne zdziwienia.
Przystanęliśmy na środku deptaku.
- Pocałuj mnie. - zażądałem. 
- Ale. . . - chciał sie sprzeciwić.
- Pocałuj mnie. - powtórzyłem.
Nic nie odpowiedział.
Pocałował mnie delikatnie w usta bardzo niepewnie.
Po chwili Nasz pocałunek był pełen żądzy.
Chcieliśmy pokazać, że kochamy się.
Ludzie stali i się na Nas patrzyli.
Byli w szoku.
Fanki piszczały i klaskały.
Jego idealne usta na moich. 
Zajebiste uczucie.

 

2 komentarze:

  1. Ooo... jaki słodki imagin ! <3. Życzę czasu i weny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O jezu,ale wspaniały *o*

    OdpowiedzUsuń