Playlist 1

11.11.2013

#79 Louis +18 by Soldier


* perspektywa Louis'a *
Pies bedzie tropił, jestem przednio-tylnią ładowarką, jak Trawolta, kończę więc spróbuj Mojego uderzenia, tego rozmiaru. Jazda utkneła, z tym chwytem kung-fu < lol >, pozwól rozwinąć się bananowi < sorry, musiałam XD > , i obserwuj jak zmierza w stronę Twojej kobiecosci. Glina, czuje styl Coperfield'a abrakadabra, czy myślisz że mogę zdjąć ten stanik. . .? Chcesz huczeć wokoło. . .? Po prostu umieść mnie odrobinę pod 'dobij jak ogień' na twojej liście rzeczy do zrobienia ponieważ, Mam coś i to staje się cholernie jak to Wszystko czego potrzebujesz. . .
Apetyczna nieznajomo, jak się mogę dostać do Twoich majtek gdy tak ich strzeżesz
Prawdziwe Levis'y.? Tak ciasne że nie mają rozmiaru, i dlatego jestem tu, aby zapełnić to otwarcie. Zdobyć sezonowy dostęp do gór tego tyłeczka i tych piersi, nadzieja że pewnej nocy mogę dostać szansę.
Chodźmy na feng-shui, uprawiać sex po różnych dołach, jak w superball'u, przywrócić tę słoneczną stronę.


Króciutki. . . Musiałam coś wstawić, w końcu dobre i tyle, czyż nie.? :)))

3 komentarze:

  1. Fajny :D Kreatywny bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Haha, czytałam to z zasłoniętymi ustami i wytrzeszczonymi oczami, a pod koniec wybuchnęłam śmiechem. To był najbardziej kreatywny imagin, jaki widziałam! Totalny hardcore! :D Zajebisty do rapu... Hm ^^
    Lolly :**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pisałam to z kolegą z klasy, a On jest meeega zboczony, wiec mi pomógł haha. XD lol
      Gdyby nie On, to bym pierdolnęła jakis chujowy imagine :DD

      Usuń