Playlist 1

8.11.2013

#77 Niall +18 by Soldier.


* Perspektywa Niall'a *

Popracuj nad tym dziewczyno, popracuj, żeby to postawić,
Przełamuje się bardzo łatwo,
Jest dobra jak diabli, jestem jak ciasto w jej rękach,
Robi swoje na podłodze,
 Patrzę, w jaki sposób tym potrząsa,
Sprawia, że chcę dotknąć, że chcesz spróbować,
Czy już jej pożądasz, szalejesz, stań z tym twarzą w twarz.
Teraz nie przestawaj, bierz to,
 Sposób, w jaki tym potrząsa, sprawia, że chcę w nią wejść,
Myślę o miejscu podwójnego złączenia, którego nie chcę rozdzielić,
Głowę Mi rozpierdala przez to, jak ona to robi,
Ona jest o wiele lepsza niż te, do których przywykłem.
Ona po prostu wie, jak mnie uwieźć,
Wie, jak zrobić mi dobrze, gdzie dotknąć,
Tańczy na moich kolanach, póki nie dojdziesz.

 Zawsze jest gotowa, kiedy ja chcę, ona chce też,
Jak nimfa. . . Niesamowita.
Późną nocą, dopóki słońce nie wzejdzie, tańczy w clubie,
Jeśli chcę miło spędzić czas, ona daje mi to, czego pragnę.

 Skarbie, to nowy wiek, spodoba ci się moje nowe szaleństwo,
Chodźmy razem, może uda nam się zacząć nową fazę,
Dym sprawia, że club jest zamglony, punktowe światła sprawiają, że jesteś niegrzeczna, kochanie.
Dlaczego tu nie podejdziesz i nie sprawisz, bym powiedział :
"Hej ty.! Jestem już zmęczony wymyślaniem różnych sztuczek, czemu po prostu na mnie nie usiądziesz."

Da mi to co ma. .
Sposób, w jaki się porusza, w jaki sprawia, że eksploduję.
 Sprawia, że deszcz zaczyna padać, nie przestaje.
Nie mogę się ruszać, mogę tylko siedzieć i patrzeć.
Na jej fantazje, tak oczywiste. . .
Po prostu jest na mnie, od tyłu, słodko przemoczona. . .
Położę Cię na moich prześcieradłach.
Kiedy ona jest gotowa do jazdy, ja jestem gotowy do kołysania. . .
Będę w tej zdzirze, dopóki nie zamkną clubu.
Co powinienem zrobić, jedną rzecz na cztery.
Przede wszystkim to gówno jest niezgodne z prawem.
Z jednej strony na drugą, pozwól jeździć, złamie ją.
Wiesz, że lubię te wycieczki, kiedy zrzucasz wszystko z siebie.
Inny styl, inne ruchy, cholera, podoba mi się sposób, w jaki się poruszasz; Sprawiasz, że myślę o tym wszystkim, co ci robię. . .
Dojdźmy szybko i zmieńmy pozycję,
Z kanapy na ladę w mojej kuchni . . .

4 komentarze: