Playlist 1

1.12.2013

#87 Harry by Soldier


Jego idealne usta musnęły moją szyję.
Znajdował się nade Mną.
Odchyliłam głowę w bok, aby dać Mu więcej pola do popisu.
Wykonywał krótkie, mokre pocałunki na mojej szyi.
Powoli schodził coraz niżej.
Zaczął całować mój dekold.
Złapał w dłonie moje piersi, które skrywałam po stanikiem.
Cichutko jęknęłam, poczułam jak sie uśmiechnął.
Byliśmy tylko w bieliźnie.
Powoli oderwał swoje usta od mojego dekoldu.
Odpiął mój stanik i nie śpiesząc się zdjął go ze mnie.
Widziałam czego On pragnie.
- Harry. . . - wyszeptałam, a On spojrzał na mnie. - Nie dziś. - powiedziałam równie cicho.
Zawsze mnie rozumiał.
Musnął ustami moje sutki, przyprawiając mnie o dreszcze.
Całował całe moje piersi.
- Jesteś piękna. - powiedział pomiędzy pocałunkami.
Uśmiechnęłam się.
Położył dłonie na moich piersiach i je masował.
Natomiast ustami zjechał na brzuch.
A po chwili na podbrzusze.
Całował tak delikatnie. Niesamowicie.
Cicho sapałam, niemal, że nie usłyszalnie.
Oderwał swoje usta od mojego podbrzusza.
Pocałował mnie bardzo, ale to bardzo namiętnie.
Zdjął ręce z moich piersi i położył sie obok mnie.
Przytulił mnie od tyłu i tak leżeliśmy.
- Sprawiasz, że jestem szczęśliwy. - wyszeptał, na co ja się uśmiechnęłam.

 Taki króciutki ;___________;
Ale. . . . . Zapraszam Was na tego bloga -> Anorexic beauty ;3.

5 komentarzy: