Playlist 1

14.08.2013

#48 Zayn by Solider.


Zayn to Twój chłopak. Jest bardzo sławnym piosenkarzem w boysband'zie One Direction. Niestety często wyjeżdża w trasy koncertowe. . . Bardzo Ci Go brakuje, gdyż kochasz Go ponad życie.
Nie widziałaś się z Zayn'em już 5 miesięcy. Każdy dzień to dla Ciebie koszmar. Chciałabyś się do Niego przytulić, pocałować, poczuć Jego zapach, Jego dotyk. . . Tak bardzo za tym tęsknisz.
Przyszedł powolnymi krokami dzień powrotu Zayn'a.
Wstałaś rano cała w skowronkach. Tak bardzo się cieszyłaś.
Ubrałaś się w czarną skórzaną spodniczkę po uda i różowy króciutki top. Po ogarnięciu sie zjadłaś naleśniki i odłożyłaś kilka dla Zayn'a. Położyłaś się na łóżku i pomyślałaś
Co jeśli On mnie nie kocha. .? Może stracił już do mnie to uczucie.. Muszę przestać o tym myśleć
Po policzku spłynęła Ci malutka łezka.
Spojrzałaś na telefon sprawdzając która godzina.
Dopiero 11. . . - pomyślałaś.
Usłyszałaś jak ktoś wchodzi do domu. Wstałaś i dość szybkim krokiem podeszłaś do drzwi.
Zobaczyłaś Zayn'a. Nie potrafiłaś uwierzyć własnym oczom . . .
Inna fryzura, inna sylwetka i wgl tak jakoś się zmienił.
Rzuciłaś Mu się na szyję.
- [T.I.], tak bardzo tęskniłem. Wypiękniałaś. Moja śliczna dziewczynka. Kocham Cię.
- Też tęskniłam, nawet nie wiesz jak bardzo.
pocałowałaś Go namiętnie, wasze języki walczyły ze sobą. Tak bardzo Ci Go brakowało.
Tak bardzo się cieszyłaś. Uśmiechnęłaś się w trakcie pocałunku. Gdy się oderwaliście od siebie to wtuliłaś się w Niego.
Czułaś Jego oddech na swojej szyi. Staliście wtuleni w Siebie 3 minuty.
- Mam coś dla Ciebie. - powiedział.
Odsunął się od Ciebie i uklęknął na jedno kolano. Wyciągnął z kieszeni małe czerwone pudełeczko.
- [T.I.], czy chciałabyś zostać Moją Panią Malik. .?
Zaczęłaś płakać ze szczęścia. Nie wierzyłaś w to co się właśnie stało.
po kilku sekundach odpowiedziałaś głośnym pełnym szczęścia "Tak. .!". Wstał i musnął Twoje usta i założył na Twojego malutkiego paluszka pierścionek z białego złota.
Chłopak zaniósł Cię do sypialni i zrobiliście " to ".


--------
Taki na szybko bo nie mam weny haha :))).

1 komentarz: