Playlist 1

7.08.2013

#41 Niall by Mullingar Girl


Był piątek, popołudnie. Zadzwoniła do mnie Danielle- moja najlepsza przyjaciółka. Chciała wyjść ze mną i znajomymi na miasto. Długo nie musiała mnie namawiać. A więc szliśmy ulicą, nagle zobaczyłam przystojnego blondyna w koszulce z napisem "free hugs". Podbiegłam do niego i go przytuliłam. Zapytał mnie jak się nazywam i podał mi swój numer. gdy tylko wróciłam do domu, zadzwoniłam do niego i zaproponował mi wyjście do kina. Byłam bardzo podekscytowana, od razu się zgodziłam. Potem przeglądając różne strony internetowe skapnęłam się, że to Niall Horan, członek One Direction.. Kurde, jak mogłam go nie poznać? W sumie to się sobie nie dziwię. Był taki słodki, że przy nim zapominało się  o wszystkim. Nadszedł dzień randki. Kurde, w co mam się ubrać? - myślałam.. Wygrzebałam z szafy jakieś ciuchy, czekałam aż po mnie przyjdzie Irlandczyk. Przyszedł, dał mi buziaka w policzek i poszliśmy. Wyglądał jak zawsze olśniewająco i pięknie. Ja taka zwykła dziewczyna z przedmieścia. Nie byłam taka jak inne dziewczyny, nie miałam drogich ubrań, dziesięciu par VANS'ów ani CONVERSE'ów. A jednak ten słodziak chciał się ze mną umówić. Niall wybrał Horror, więc się bardzo bałam. Chciał chyba to wykorzystać, bo przez cały film się do mnie przytulał. Poczułam się jak "One Less Lonely Girl". Po filmie skoczyliśmy coś zjeść do Nando's. Miał rację mówiąc, że serwują tam pyszne jedzenie. :) Po wszystkim odprowadził mnie do domu, niestety nie mógł wejść do środka. Pocałował mnie namiętnie i powiedział, że zadzwoni. Potem odjechał swoim samochodem. Przez całą noc myślałam o Irlandczyku. Byłam bardzo szczęśliwa.. Nie dzwonił do mnie przez kilka dni, myślałam, że znalazł sobie inną panienkę. Straciłam już wszystkie nadzieje, gdy nagle ktoś zadzwonił do drzwi mojego mieszkania. Otworzyłam i zobaczyłam wielki kosz kwiatów, zza którego prawie nie było widać Niallerka.  Wiem już, że go kocham i on mnie też. Jest ideałem mężczyzny. Troskliwy, miły, przystojny i utalentowany :)



Jakieś pytania?  -  http://ask.fm/Stylesowaa12333

1 komentarz: