Playlist 1

7.08.2013

#40 Harry by Mullingar Girl


Moją najlepszą przyjaciółką jest Gemma Styles, więc często widuję się z jej przystojnym bratem Harrym Styles'em z One Direction! Jestem Directioner , dlatego to dla mnie bardzo ważne.  Gemma zaprosiła mnie do swojego rodzinnego domu w Holmes Chapel,ale nie było jej w domu, więc Hazz zaproponował, żebym z nim poczekała w jego pokoju. Był bardzo miły i uroczy :) Kochałam go, ale bałam się przyznać do tego, przecież to Harry Styles.. Miliony dziewczyn szaleją na jego punkcie, a taka zwykła [t.i] myśli, że on ją kocha. Siedzieliśmy na kanapie.
-[t.i] muszę ci coś powiedzieć.. - Powiedział Harry
- słucham przystojniaku? - odpowiedziałam
- Kocham cię.. masz jakieś plany na wieczór?
- ja ciebie też kocham! Na wieczór? Nie, a czemu pytasz?
- wyskoczmy do klubu! wpadnę po ciebie o 20; 00
Byłam najszczęśliwszą kobietą na świecie. Po pięciu minutach przyszła Gemma, wyszłyśmy na miasto. Opowiedziałam jej o wyznaniu Harrego. Była szczęśliwa, bo wiedziała, że nie skrzywdzę jej brata. Nadszedł długo wyczekiwany wieczór, ktoś zapukał do drzwi, wyszłam żeby otworzyć. Przywitał mnie pocałunkiem i wyszliśmy. Oczywiście co jakiś czas przeszkadzały nam jego fanki, ale to zrozumiałe. Przez cały wieczór mnie komplementował. Był jak taki słodki piesek, którego chce się zabrać do domu. Tak też uczyniłam. Po świetnej zabawie, poszliśmy do mojego mieszkania. Było skromne, ale Harremu się spodobało. Nie wiedział, że jestem Directioner dopóki nie zobaczył mojej ściany pokrytej plakatami i napisami "i love 1D" Wybuchnął śmiechem, potem zaczął mnie całować. Czułam się jak jego księżniczka. Przeżyłam z nim swój pierwszy raz, chyba to wiedział, bo był delikatny i troskliwy. awww, od tamtego czasu jesteśmy razem.  Codziennie na Twitterze, Ask'u i Facebooku dostaję tysiące hejtów, niektórzy grożą mi śmiercią, ale Harry mówi, żeby się nie przejmować tym, bo to osoby, które ich nie znają piszą :) Najlepszy człowiek jakiego spotkałam kiedykolwiek :)  

2 komentarze:

  1. Mullingar Girl, bardzo fajne imaginy piszesz :*****

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. awww. dziękuję, dopiero zaczynam :)) /Mullingar Girl.

      Usuń