Playlist 1

8.08.2013

#44 Larry smutny by Mullingar Girl.



Nazywam się Harry, a mój chłoo..... tzn. najlepszy przyjaciel to Louis. Jest dla mnie jak brat, jest jeszcze ważniejszy.  Uważam, że Larry shippers są słodkie. Niestety Modest tego nie toleruje i uważa, że powinniśmy być hetero, bo nikt nie zaakceptuje homoseksualistów. My i nasze directioners wiemy, że jest inaczej. Kocham Louisa, on mnie chyba też, tak przynajmniej myślę. "Louis ma nową dziewczynę, całowali się" Eleanor, czy jak jej tam było chciała zabrać mi Tommo. Doskonale wiem, że Modest to ustawił i wgl, ale dziwnie widzieć Lou całującego się z El. Ładna dziewczyna, On też przystojny. Doskonale wiem, że Lou jest gejem, ale się boję. Nie wiem dlaczego, przecież jestem Harry Styles. Miałem już kilka dziewczyn, ale gdy poznałem Louisa wszystko się zmieniło. Nie możemy się przecież ujawnić, nie teraz.. Nagle zobaczyłem SMS'a od Lou "musimy się spotkać i porozmawiać". Miałem nadzieję, że w końcu będzie tak jak dawniej..Wspólne wypady na miasto, do kina i wgl. Nadeszła godzina spotkania. Wyszedłem z  domu i zobaczyłem Louisa z parku. Był bardzo zdenerwowany, bałem się tej rozmowy.  Usiedliśmy na ławce.  - Harry, muszę ci coś powiedzieć- rzekł Lou.
- tak? chodzi o Eleanor? - odpowiedziałem..
- tak, bo ja ją chyba... ja ją...
-tak?? -
- ja ją chyba, raczej i na pewno kocham..
Wiedziałem, że kiedyś tak będzie. Modest chciał wszystko zepsuć, stwierdziłem, że chcę o niego zawalczyć...
- A co będzie z nami? - zapytałem.
- No właśnie. dlatego chciałem pogadać..
Dlaczego oni  nam to robią? Wiedzieli, że tak może się stać.. Kurde, chcą mi zniszczyć życie?
- Myślę, że będzie lepiej gdy się rozstaniemy! :(
- dla kogo będzie lepiej?
- Dla mnie, El, Modest'u i  One Direction...  Przepraszam Harry, to nie chodzi o Ciebie, jesteś świetnym mężczyzną . Kiedyś znajdziesz kogoś odpowiedniego..
Co? Czy on właśnie ze mną zerwał?  Był dla mnie wszystkim, ale cóż żyje się dalej.. Szczęścia ze swoją nową dziewczyną.. Nadal kocham.. ; (





jakieś pytania? - http://ask.fm/Stylesowaa12333 

2 komentarze:

  1. ojej. Larry is Real :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Smutne ;( Wierzę w Larr'ego, chłopcy są ze sobą tak blisko, to na pewno coś więcej niż przyjaźń. Podoba mi się ten imagin =)

    OdpowiedzUsuń