Playlist 1

30.09.2013

#62 Harry +18 by Solider


Jest godzina 8 pm a Ja biegam po domu jak poparzona.
Staram się ogarnąć przed tym jak Mój chłopak przyjedzie do domu.
Dzisiaj dzień chłopaka więc mam dla Harry'ego niespodziankę, o ile można to tak nazwać.
Ubrałam się  w seksowną czarną bieliznę a na około łóżka rozstawiłam świeczki i płatki róż.

Po domu rozległ się dźwięk otwieranych a po chwili już zamykanych drzwi.
Słyszałam jak chłopak idzie na górę.
Wszedł do sypialni a ja podeszłam Go od tyłu i zakryłam oczy.
- No nie wiem. . . Złodziej.? - zaśmiał się.
Nic nie odpowiedziałam.
- No dobra. . . Wiem, ze to Ty kochanie. - powiedział stanowczo i zdjął moje drobne dłonie ze swojej twarzy. Obrócił się w moją stronę kładąc swoje dłonie na moich biodrach, a ja złożyłam na Jego ustach delikatny pocałunek.
Gdy Nasze usta się od siebie oderwały zawiesiłam swoje ręce na Jego karku, a On wziął mnie na ręce.
Oplotłam swoje nogi wokół Jego bioder.
Odchyliłam głowę do tyłu, a On zaczął mnie całować po szyi.
Po chwili położył mnie na łóżku.
Moje nogi lekko opadły na pościel, a On położył swoje dłonie na moich piersiach.
Zaczął całować mój brzuch.
Momentami przechodziły mnie dreszcze.
Ponownie pocałował moje usta.
Zdjęłam z Niego koszulkę i odpięłam spodnie, a On je z siebie zdjął.
Rozpiął Mój stanik i zaczął całować piersi.
Całował je, przygryzał i ssał.
Bawił się tak dobre 10 minut, wiedział jak bardzo to lubię.
Zjechał do Mojej kobiecości.
Zaczął pieścić przez cieniutki materiał Moją kobiecość.
Moje biodra delikatnie się podniosły.
Brunet rozerwał moje stringi i włożył we mnie dwa palce, a ja krzyknęłam w podniecenia.
Po chwili je wyciągnął, ale za to zaczął pieścić językiem moją łechtaczkę.
Gdy byłam już prawie u szczytu On przestał.
Pociągnęłam Go w taki sposób że On był na dole, a ja na górze.
Usiadłam okrakiem na Jego kolanach i także rozerwałam Jego bokserki.
Wzięłam do rąk wielkiego penisa Harry'ego.
Robiłam posuwiste ruchy, a z ust bruneta wydobywały się ciche pomruki.
Gdy wzięłam Jego męskość do ust chłopak zaczął głośniej jęczeć.
Po paru minutach chłopak wyciągnął swojego penisa ze swoim ust.
Nie chciał tak szybko szczytować.
Przekręcił Nas tak, że ja byłam pod Nim.
Wszedł we mnie bardzo powoli i delikatnie.
W zielonych oczach chłopaka zauważyłam iskierki.
- Szybciej. . . - wyszeptałam i położyłam swoje ręce na Jego plecach.
Moja prośba została spełniona, chłopak przyśpieszył. Znacząco przyśpieszył.
Ciągle dobijał o mój punkt 'G'.
Wykrzykiwałam Jego imię bardzo głosno.
Czułam dokładnie jak we mnie wchodził i wychodził.
Znałam każdy skrawek Jego ciała, Oboje się bardzo znaliśmy z 'tej' strony.
 Nagle chłopak zaczął mnie pieprzyć tak mocno że z moich oczu popłynęły łzy.
Poczułam ból, niewielki ból.
Harry to zauważył i wytarł moje łzy. Lecz nie zmieniał tempa.
Po paru minutach doszliśmy.
Chłopak położył sie do łóżka, a ja obok Niego.
- Najlepszego, kotku. - powiedziała i wtuliłam się w Niego.
- Dziękuję. - uśmiechnął sie i musnął moje usta.

10 komentarzy:

  1. WoW! Az dziwne, ze nie ma komow :D moze troszke za szybko zaczelas, ale po za tym jest spoko. ;) :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Heh jednak kolezanka miala racje, polecajac mi przeczytanie tego imaginu jest PER-FECT :D

    OdpowiedzUsuń
  3. ja chcę się tak pieprzyć

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja bym się dała tak pieprzyć ;)
    +Imagin super ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny *,*
    zapraszam do mnie w prawdzie dopierdo dwa imaginy ale dopierdo bloga założyłam :)http://moczu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. WSZYSTKO TAKIE IDEALNE, UWIELBIAM TWOJE IMAGINY A W SZCZEGOLNOSCI TE 18+ ♥♥♥/D

    OdpowiedzUsuń
  7. Niech Harry mnie tak pieprzy do Kurwy!

    OdpowiedzUsuń
  8. ja chcem z lou +18 i żeby tesz był taki mega zajebisty <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Tez chce zeby Hazza mnie tak pieprzyl kocham to !!!!

    OdpowiedzUsuń