Playlist 1

17.09.2013

#59 Harry +18 by Solider

Imagin dla: Zuzia Styles.
Kolejny nudny dzień. . . Nudzi mi się cholernie. 
Na dworze leje niezmiernie i nie zapowiada sie jakby miało przestać.
Siedzę w domu ubrana jedynie w białej koszulce mojego chłopaka i czarnych majtkach. Totalny luz, jak to zawsze bywa gdy siedzę w domu i nigdzie się nie wybieram.
Moje dłonie moczą od paru minut zimne krople wody.
Po chwili zakręciłam wodę i wytarłam ręce o czerwona ścierkę.
Odłożyłam czerwony materiał którym wycierałam ręce i stanęłam przed oknem.
Nikogo nie było, a deszcz ograniczał widoczność.
Nagle coś wsunęło się pod moją koszulkę. . .
Mój kochany brunet wsunął swoje gorące dłonie pod moją koszulkę od tyłu i umiejscowił je na chłodnych piersi.
Przeszedł mnie dreszcz.
Delikatnie ścisnął moje piersi, a ja odchyliłam głowę w tył kładąc ją na Jego ramieniu.
Złożył delikatny pocałunek na moich ustach.
Obrócił mnie i pocałował namiętnie.
Prowadził moją osobę do blatu kuchennego.
Zdjął moje majtki i posadził mnie na blacie.
Od razu domyśliłam się o co Mu chodzi.
Zerwałam z Niego koszulkę i rozpięłam spodnie.
- Niegrzeczna. . . - wyszeptał mi na ucho i przygryzł płatek ucha.
Rozerwał koszulkę którą miałam na sobie.
Zaczął całować Moje piersi. Całował je, przygryzał sutki i pieścił je.
Oderwał się na moment od moich piersi aby zdjąć swoje spodnie i bokserki.
Na widok Jego penisa uśmiechnęłam się.
Rozsunął ręką moje uda.
Jego 'przyjaciel' już był gotowy, więc nie miałam co przy nim robić. 
Przetarł dłonią trzy razy swojego penisa i wszedł we mnie bardzo delikatnie.
Cicho jęknęłam, na co Harry się uśmiechnął.
 Poruszał się we mnie raz szybciej, raz wolniej. Wchodził we mnie raz głębiej, raz płyciej.
Wchodził we mnie całą długością, dobijając o mój punkt 'G'.
Jęczałam głośno, a raczej krzyczałam.
Zawiesiłam ręce na Jego karku, a On trzymał mnie za biodra, co jakiś czas wbijałam paznokcie w Jego kark.
Po chwili Jego penis zaczął we mnie drżeć, a moja pochwa zaczęła się zwężać.
Nagle doszliśmy, w tym samym czasie.
Wtuliłam się w Niego i oboje zaczęliśmy regulować oddechy.
Gdy już doszliśmy do siebie, On wziął mnie na ręce i zaniósł do łazienki.

Tadaam.!
Chciałabym polecić bardzo fajnego bloga mojej koleżanki z Polski (:
Otóż, to ten blog  Daa Buum Tsss
Kocham Was. <3 (:

2 komentarze: