Playlist 1

2.09.2013

#53 Niall by Solider.


A ja zamiast spać to piszę imagina haha. Próbuje Go napisać jego osoba pierwsza. XD

Właśnie otworzyłam oczy. . . Mogłabym sprawdzić która godzina, ale nie. Nie chce mi się.
Skierowałam wzrok na okno. Pada. Pada. . .? Nie. Leje.!
W taką pogode najbardziej chce mi się spać. . .
Teraz przeniosłam swój wzrok na mojego chłopaka. Tak słodko wygląda jak śpi. Uśmiechnęłam się do siebie patrząc na Niall'a.
Podniosłam telefon chłopaka aby sprawdzić która godzina.
Na wyświetlaczu widniała godzina 11.27. Postanowiłam jeszcze trochę poleżeć.
Po chwili leżenia wtuliłam się w blondyna.
Popadłam w zamyślenie. Jak to będzie za pare lat ? Co wydarzy się jutro ? Czy będziemy razem na zawsze ?
Z zamyślenia wyrwał mnie chłopak który właśnie się obudził. Najpierw spojrzał na mnie, a później za okno.
- Dzień dobry. - Jego zachrypnięty głos. . . Cudowny.
- Dzień dobry. - odpowiedziałam i uśmiechnęłam się do chłopaka, a On obdarzył mnie pocałunkiem w usta.
Pogadaliśmy jeszcze chwilkę i zebraliśmy się na wyjście z łóżka.
Poszłam do łazienki pierwsza. Wzięłam szybki prysznic i ubrałam białą bieliznę.
W tym momencie do łazienki wszedł Niall.
Także wszedł pod prysznic i się ogarnął.
Założył szare dresowe spodnie i niebieską koszulkę z napisem 'Hug me'. A ja założyłam białą koszulkę chłopaka i legginsy we wzorki.
Przejrzałam się w lustrze i stwierdziłam iż wyglądam ok.
Najpierw z łazienki wyszedł Niall, a Ja zgarnęłam telefon i także wyszłam.
*GODZINĘ PÓŹNIEJ*
Zjedliśmy śniadanie i poszliśmy do salonu.
Mój blondyn położył się na sofie, a ja obok Niego opierając swoją głowę o Jego silne ramie.
Wspominaliśmy różne chwile z życia. . . Kochamy trochę powspominać.
- A pamiętasz naszą pierwszą randkę.? - spytałam.
- Oczywiście. Poznaliśmy się przez internet. Byłem przygotowany na przeciętną dziewczynę o ciekawym charakterze. A moim oczom ukazała się piękna istotka ze wspaniałym charakterkiem.
Poczułam Jego usta na moim czole.
- Kiedyś gdy byliśmy nad morzem chciałaś sobie zrobić tatuaż z henny. Potoczyło się tak, że oboje zrobiliśmy sobie tatuaże. Ja miałam na karku '[Pierwsza litera Twojego imienia]', a Ty na kostce 'N'. Pamiętasz.?
- No pewnie. - uśmiechnęłam się na myśl o tych inicjałach.
Długo wspominaliśmy takie chwile.
Cały dzień spędziliśmy na siedzeniu w domu. Gdyby nie to, że cały dzień padało to wyszlibyśmy gdzieś. Ale i tak przy Moim Skarbie jest najlepiej.

Skończyłam pisać imagin równo o 23.59 hahah XD. Ide spać. Dobranoc miśki. :3

1 komentarz: