Playlist 1

27.09.2013

#61 Zayn +18 by Solider

 
Nie wiem czy zawsze tak robicie ale włączcie sobie muzykę do imagina która znajduje się na górze. ^. c: 
Ale teraz ustawcie najpierw na James Arthur "Impossible" i lecicie już po niej po kolei.

I zaczęło się. . . Znowu te chłodne dni. . .
W Londynie już we wrześniu zaczyna się pogoda na typowy Polski Listopad - deszcz, zimno, grube kurtki, porządniejsze buty, włączanie grzejników. . . Ah ta Anglia.
 
Wyszłam właśnie spod prysznica. 
Owinęłam sie ręcznikiem i zaczęłam rozczesywać swoje długie włosy. 
"Jak On może mnie kochać. . .? Jest wiele innych dziewcząt. . . Ładniejsze, szczuplejsze, seksowniejsze, inteligetniejsze. . . A On woli mnie. . A może nie chce mnie i jest ze Mną z przymusu. . . Jezu nie mogę o tym rozmyslać. . . " -  pomyślałam.
Po paru minutach byłam już ubrana w czarne majtki i koszulkę Zayn'a. 
Zeszłam na dół. Nikogo nie było w środku domu. 
Mój chłopak stał na balkonie i palił papierosa. Miał na to krótką chwilę. Czemu krótką. . ? Ponieważ przez chwilę nie padał deszcz.
Poszłam do sypialni.
Położyłam się na łóżku.
Miałam niesamowitą chcicę. . . 
Włożyłam w majtki jedną rękę. 
Zaczęłam pieścić delikatnie swoją łechtaczkę. Po chwili włożyłam w siebie dwa palce. 
Moje biodra mimowolni delikatnie się podniosły ku górze.
Wyciągałam je i wkładałam. 
Zamknęłam oczy i oddałam sie tej chwili.

Tak się zatraciłam, że nie usłyszałam kiedy Zayn wszedł do pokoju.
Z pieszczot 'wybudziło' mnie to, że Zayn wszedł na łóżko. Momentalnie wyciągnęłam rękę
Usiadł za Mną po turecku.
Delikatnie i powoli podniósł mnie do pozycji siedzącej. 
Po chwili ponownie mnie położył, ale umiejscowił Moją głowę na swoich kolanach.
 Z powodu, iż byłam niską osobą to bez problemu sięgnął do moich majtek.
Jednym ruchem je podarł.
Zaczął zataczać kółka na Mojej łechtaczce. 
- Faceta irytuje gdy Jego kobieta robi sobie dobrze sama, a nie poprosi o to chłopaka. . . Mam wrażenie, że Ci nie wystarczam. - powiedział skupiony na swojej 'pracy'.
- Nie chodzi mi o to.Samo tak wyszło. . . - odpowiedziałam Mu. 
Włożył we Mnie trzy palce, a ja jęknęłam. 
Szczerze to podobało mi się to. 
Wiedział co zrobić aby mnie zadowolić. 
Dołożył jeszcze jeden palec, a ja jęknęłam ciut głośniej, niż poprzednio.
Uśmiechnął się, widziałam to. 
Nachylił się i pocałował mnie.
Odwzajemniłam z wielkim napaleniem.
Gdy Jego usta oderwały się od moich, On wolną ręką  którą wcześniej trzymał na moim podbrzuszu złapał Moją pierś i ścisnął, na co ja syknęłam.
"Jezuu. . . Jak On na mnie działa. . . " - pomyślałam. 

Sprawiał mi przyjemność na różne sposoby ponad pół godziny.
Bardzo mi się to podobało.
Ale i tak NIC mi nie zastąpi prawdziwego seksu.

Gdy już skończył swoją zabawę pocałował mnie, co ja oczywiście odwzajemniłam. 
- Kocham Cię. - powiedział tuż po pocałunku.
- Ja Ciebie także. - odpowiedziałam. - Dziękuję. - dodałam.
- Nie dziękuj, kochanie. 

 Jakiś taki dziwny, Jezuu no. 
Nie wiem czemu ale mi się nie podoba. Hahah XD.
Jejku, praktycznie to ja od 8:30 am do 3 am jestem w szkole. Później robie lekcje i inne rzeczy no nie ? Następnie wbijam na laptopa, a gdy schodzę to już jest wieczór i się zbieram do spania. 
W związku z tym chciałabym Was przeprosić, iż nie dodaję imaginów tak jak kiedyś. :///
Jak mam chwilkę i natchnienie to dla Was piszę, ale to sie często nie zdarza jak już wiecie. . .
I jeszcze jedna sprawa. . . Prosiłam Was o komantarze, czyż  nie ? 
Moje proszenie nie dało. . . ;-;
Więc jeżeli pod tym imaginem nie będzie komentarzy - nie będzie następnych imaginów.
To tyle z mojej strony.
Trzymajcie się, Paaa c:.

4 komentarze:

  1. Zboczszku :*
    No powiem ci, że fajnie to wyszło ;)
    Pozdrawiam Bella♥

    zapraszam do mnie na:
    http://imaginy-one-direction-polska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. super zboczony :). Lubie takie imaginy pisz dalej i nie przestawaj

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne *o* Strasznie mi się podoba.
    Pozdrawiam <3

    PS.: Zapraszam do siebie ;33 http://zyciedirectioner.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń