Playlist 1

9.09.2013

#55 Harry smutny by solider


Znowu Go nie ma. . . Znowu. 
Długie wolne od trasy nie za bardzo mi poprawiło humor. . .
Prawie co każdy wieczór nie ma Go w domu.
Doskonale wiem gdzie On jest. 
Jakieś laski dają Mu dupy, a ja  najzwyczajniej staram się to ignorować.
Kocham Go. Ale nie chcę Go stracić.
Bardzo boli mnie Jego postępowanie. 
Ja Mu nie wystarczam.? No chyba. . . A raczej na pewno.
Gdyby mnie kochał to by nie pieprzył pierwszej lepszej.
Ale może . . . Może mnie kocha. . . Ale na pewno nie tak jak kiedyś. 
Wychodzi z domu mówiąc, że idzie na spacer, do kolegi, do studia. . .
Mam kurwa dość. Muszę to skończyć.

Siedzę na łóżku w białej koszulce i czerwonych rurkach. Sprawdzam twitter'a. . . Konto Harry'ego znowu zaspamione tweet'ami od Directioners.
Już prawie północ.
Nie wierze. . .Tak późno, a Go dalej nie ma.
Kiedyś wracał najpóźniej o jedenastej w nocy.
Moment. . . Słysze coś. . . Ktoś wszedł do domu. To pewnie On.
Nie zejdę i nie przywitam Go buziakiem.
Dalej korzystam z laptopa którego trzymam na kolanach.

Wszedł do pokoju. 
Usiadł obok mnie i objął ramieniem. 
Wyłączyłam laptopa i położyłam na szafeczce nocnej obok łóżka.
 Odsunęłam się od Niego.
- Co jest, kochanie.? 
Głupie pytanie mi zadał.
Miałam zamiar Go wyśmiać, ale nie. Nie zrobię tego.
Odpowiedziałam Mu ciszą.
Zaczął obdarzać moją szyję pocałunkami.
Czuję Jego zapach. 
Kurwa. . . Co ja pieprzę. .?!
To damskie perfumy.
Przeleciał kolejną sukę. Naiwne dziewczyny. . . 
Odepchnęłam Go.
Wstałam i zaczęłam wyciągać swoje cichy z szafy i chować do torby.
- Co Ty robisz.? 
- A nie widać.?
- Ej no. . . Co ja zrobiłem.?
- Kurwa. Harry, myślisz, że nie wiem, jak się ruchasz co wieczór z pierwszą, lepszą dziwką.? Nie jestem taka głupia. Znajdź sobie taką która jest na tyle tępa i nie domyśli się co robisz z innymi laskami. Mogłeś przynajmniej jakoś pozbyć się damskich perfum oraz szminki z szyi i innych miejsc.Teraz możesz bez problemu przyprowadzać tutaj inne dupy. Wiesz co. .? Jesteś żałosny. - zapięłam torbę i stanęłam naprzeciwko chłopaka. - Kocham Cię. Ale czuje do Ciebie także nienawiść. Jesteś bezuczuciowym skurwysynem. Tyle Ci powiem. 
Po policzku spłynęła mi łza. 
Chłopak złapał mnie w talii i pocałował.
Odwzajemniłam Jego pocałunek ten ostatni raz.
Po chwili złapałam torbę i telefon, a następnie wyszłam z Jego domu.
 Wyszłam. Raz, na zawsze.
--------------------------------------------
Hej kochani <3.
Mam prośbę. Widzę ile osób odwiedza Mojego bloga, w związku z tym proszę Was abyście dodawali komentarze.
Napiszcie co sądzicie o imaginie, czy chcecie dedykacje, czy powinnam coś zmienić, itd.
Ale dodajcie te komentarze :c.
Kocham Was <3.

3 komentarze:

  1. super. :) masz wielki talent. nie zmarnuj tego <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny imagine. Zrobiłabyś z dedykacją dla mnie z Haroldem ?? :) najlepiej +18

    OdpowiedzUsuń
  3. Zajedwabisty imagin =D Nawp.... Najadłam się czekolady i jeszcze ryczę jak IDIOTKA . Buziaczki :****

    OdpowiedzUsuń