Playlist 1

23.09.2013

#60 Louis smutny by Solider



A pamiętasz gdy. . . . .

. . . . .Byliśmy małymi dziećmi bawiącymi się w piaskownicy ..?
. . . . .Nic Nas nie obchodziło. .?
. . . . .Byliśmy tylko My, a reszta świata Nas nie interesowała. . ?
. . . . .Wszystkie Spędzone chwile razem. .?
. . . . .Mówiłeś Mi jak bardzo mnie kochasz. .?
. . . . .I że nigdy nie opuścisz. .?

Szkoda, że, mnie opusciłeś. . 
Że odszedłeś z tego świata. .
Mogliśmy być szczęśliwi . .
Chyba najgorszy sen opuścił wyobraźnie. . 
Jeszcze milczę, chociaż serce krzyczy. . 
Zaraz zacznę otwierać usta ciszy. . 
 Może powiesz Mi co się dzieje z Nami. . 
 Nie zatrzymam łez, karmiłeś mnie kłamstwami. . .
 Samotnie żegnam przed snem białe gwiazdy na niebie. .
Mam nadzieje, że przyśnisz mi się teraz. . 
 A gdy obudzę się będziesz mnie obejmować swym ramieniem. . A teraz każde z nas szuka drugiego w snach.
 Rozdarłeś zdjęcie wspólnego jutra.

Zrobiłabym wszystko
By pokazać, jak bardzo cię kocham. .
Ale to już skończone, za późno by ocalić naszą miłość.
Ale obiecaj mi tylko, że pomyślisz o mnie za każdym razem kiedy zobaczysz gwiazdę na niebie. . .

Jestem bez Ciebie zgubiona. . .

Koniec.
Koniec mojego beznadziejnego życia.
Jestem z Tobą. Teraz. Na górze..
Jestem najszczęśliwszą osobą w niebie. . .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz