Playlist 1

30.10.2013

#73 Niall +18 by Solider


Godzina 8:58 am.
Znowu pada. Ehh . . . Jak zwykle. 
Krople deszczu wystukiwały swój rytm na szybie oraz parapecie. 
Uchylone okno sprawiało, że słyszałam to głośniej.
Wstałam.
Oblało mnie zimno.
Chociaż co się dziwić. . . Całą noc było otwarte okno.
Chłodny podmuch wiatru owiał moje szczupłe nogi.
Miałam na sobie praktycznie tylko za dużą koszulkę mojego chłopaka.
Podeszłam do okna.
Chwyciłam klamkę, popchnęłam delikatnie okno i przekręciłam ją.
Teraz było ciszej.
Ulga dla uchu.
Ponownie położyłam się do łóżka.
- Nie śpisz.? - usłyszałam głos Niall'a który jeszcze przed chwilą spał.
- Nie. - odpowiedziałam krótko.
Przybliżył się do mnie.
Podparł się na łokciach.
Podwinął koszulkę którą miałam na sobie do góry.
Przejechał palcem pomiędzy moimi piersiami.
Jego palec jechał poprzez brzuch, pępek, aż do kobiecości.
Delikatnie musnął moje usta.
Gdy poczułam jak Jego palce delikatnie pieszczą moją łechtaczkę przeszły mnie dreszcze.
Przyjemne dreszcze.
Włożył we mnie dwa palce na co ja cicho jęknęłam.
Podobało Mu sie to.
Wyciągnął je ze mnie.
Zdjął ze mnie koszulkę.
Zawisł nade mną.
Wiedziałam czego On oczekuje.
Zdjąłem Jego bokserki.
Przejechałam kilka razy dłonią po Jego penisie.
Gdy przestałam pocierać Jego męskość, chłopak wszedł we mnie.
Tak powoli i delikatnie.
Jakby bał się, że mi coś zrobi.
Poruszał się we mnie tak powoli i delikatnie, ale stanowczo i bez oporów.
Czułam Go całego, tak dokładnie.
Wypełniał mnie całą.
Kochałam to jak On to robi. 
To, jak na mnie działa było po prostu nie do opisania.
Po chwili oboje poczuliśmy, iż za chwilę dojdziemy na szczyt.
Zaczęłam cicho jęczeć, a On cichutko sapał.
Ręką zaczął pieścić moją łechtaczkę, dalej poruszając się we mnie.
Wbiłam paznokcie w pościel.
Po chwili doszliśmy.
Wyszedł ze mnie i położył się obok.
Wtuliła się w Niego.
- Niezła w te klocki jesteś. - powiedział, na co ja się uśmiechnęłam.
- Kocham to z Tobą robić. - stwierdziłam po czym pocałowałam Go, co On odwzajemnił.

2 komentarze:

  1. Super :D ej a mam pytanie :) nie szukacie jeszcze jednej autorki? Anka xx.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm. . . Jakoś nie specjalnie. Ale gdyby ktoś chciał i miałby fajne imaginy to może i bym tą osobę "zatrudniła" :)))).

      Usuń