Playlist 1

10.10.2013

#68 Niall +18 by Solider


Krzyki. Piski. Mdlenia. Szczęście. Zabawa. Śmiech. 
Ponownie jestem za kulisami koncertów moich czterech przyjaciół i mojego chłopaka - Niall'a.
Często jeżdżę z Nimi w trasę. Dzięki temu nie tracę kontaktu z miłością mego życia.

Za chwilę kolejny koncert.
Pomagam w przygotowywaniu chłopaków, zresztą jak zawsze.
 Nagle poczułam jak Niall łapie mnie za ramie.
- Ja i [T.I.] musimy porozmawiać na osobności. - powiedział do wszystkich, aby nie było, że gdzieś zaginęliśmy.
Pociągnął mnie za ramię i poszedł ciągnąc mnie za sobą.
- Niall. . . Gdzie My idziemy.? - spytałam niepewnie.
- Zobaczysz. - odpowiedział stanowczo.
Po chwili otworzył drzwi od jakiegoś pokoju i kazał mi tam wejść.
Weszłam.
Panował tam półmrok.
Widziałam tam tylko jakiś stolik i obrazy na ścianach.
Pokój wyglądał tak, jakby nikogo tam od bardzo dawna nie było.
Wszedł za Mną.
Zamknął drzwi i przekręcił kluczyk.
Przywarł mnie do ściany i zaczął zachłannie całować moje usta.
Po chwili z pocałunkami zjechał niżej. . . Całował moją szyję i dekold.
Zdjął ze mnie powoli koszulkę, którą rzucił na stół.
Wiedziałam, że to będzie przyjemna rozmowa.
Koszulki już na sobie nie miał, wiec zabrałam się za Jego spodnie.
Rozpięłam guzik i zamek po czym zsunęłam Jego spodnie po kostki.
Złapał mnie za biodra i pociągnął w stronę dużego stolika.
Położył mnie na nim delikatnie, jakby bał się, że mi coś zrobi.
 Zdjął ze mnie spodnie razem z majtkami.
Rozchylił moje uda swoją dłonią.
Znalazł się pomiędzy moim nogami.
Rozpiął mój stanik i zdjął go ze mnie.
Zdjął swoje bokserki. i delikatnie oraz powoli we mnie wszedł.
Jego ruchy były stanowcze, silne, mocne i jakże głębokie.
Cicho jęczałam.
Przyśpieszył swoje ruchy.
Chciałam krzyczeć, ale Niall zatkał mi usta swoimi ustami.
Delikatnie mnie całował.
Po pół godziny oboje doszliśmy.
Szybko się ogarnęliśmy.
- Mmm kocham Cię. - powiedział, a ja tylko Go pocałowałam, co On oczywiście odwzajemnił.
Gdy wróciliśmy do reszty chłopcy zaczęli klaskać i gwizdać.
Zarumieniłam się i przyłożyłam rękę do twarzy próbując to ukryć.
Niall się tylko zaśmiał i pocałował mnie w czoło.
Gdy puścił moją rękę klepnął mnie w pośladki, na co ja spiorunowałam Go wzrokiem.
Po chwili wróciliśmy do swoich zajęć.

Da buum tsss.
Ja chora siedzę w domu a  wszyscy w szkole i nie mam z kim popisać, więc obdarowałam Was imaginem ahaha XD.

1 komentarz: