Playlist 1

20.10.2013

#70 Niall by Solider

Kontynuacja TEGO IMAGINA :).
Takie specjalnie na zamówienie dla anonima.
Oczywiście - jak już kiedyś pisałam - możecie pisać w komentarzu z kim i jaki chcecie imagin. :).


Obudził mnie dotyk Jego palców na moich plecach.
Przytulał mnie od tyłu.
Słońce które dawno nie było tutaj gościem próbowało się przebić prze żaluzję.
Powoli się obróciłam na plecy.
Jego niebieskie oczy patrzyły się na mnie. 
- Dzień dobry. - powiedział i musnął moje usta swoimi.
- Dzień dobry. - odpowiedziałam, a także się uśmiechnęłam.
Przejechał swoim palcem przez moją szyję, przez zagłębienie pomiędzy piersiami, brzuchem i pępkiem do mojej kobiecości.
Nie miałam nic na sobie co Mu ułatwiło zadanie.
Delikatnie, powoli i bez pośpiechu pieścił moją łechtaczkę.
Miał wzrok wbity w moje tęczówki. 
Rozchyliłam nogi aby dać Mu więcej miejsca do popisu.
Na moją czynność chłopak się cicho zaśmiał pod nosem.
Nachylił się lekko i językiem pieścił moje sutki.
Nagle wbił we mnie dwa palce, na co ja się lekko wzdrygnęłam.
Czułam jak porusza nimi spiralnie.
Wkłada ja i wyciąga.
Tak w kółko.
Robił to dość wolno, ale bardzo stanowczo.
Oddałam Mu się w całej okazałości.
Zaczęłam cicho jęczeć.
Po chwili osiągnęłam szczyt.
Wyciągnął ze mnie palce i oblizał je.
Pocałował mnie prosto w usta. 
Tak bardzo namiętnie, ale delikatnie.
Jak On na mnie działa. . . Jest chodzącą perfekcją.
Ręka wodził po moim brzuchu.
- Kocham Cię. Jestem szczęściarzem, że mam Ciebie. - powiedział, a ja się uśmiechnęłam, a następnie Go pocałowałam.

1 komentarz: