Playlist 1

25.10.2013

#71 Zayn +18 by Solider


Chwyciłam w dłoń chłodne piwo.
Puszka mokra od małych kropelek lekko zmoczyła moje palce.
Usiadłam na kanapie obok miłości mojego życia.
Oboje lubimy tak posiedzieć przed telewizorem z piwem w ręce.
Objął mnie ramieniem. 
Zarzuciłam nogę na nogę odkrywając sporą część moich ud, które kryłam pod białą spódniczką z adidas'a. 
Zauważyłam kątem oka, jak chłopak się uśmiecha.
Odstawiłam piwo na stolik i zmieniłam kanał.
Przeleciałam przez TVN Style, TLC, etc.
Zatrzymałam się na 4fun.tv.
Akurat leciała piosenka Imagine Dragons 'Radioactive' ( poszukaj jej w innych piosenkach powyżej i włącz ).
 Chłopak postawił swoje piwo obok mojego.
Lekko mnie popchnął, tak, abym leżała pod Nim. 
Pocałował mnie namiętnie.
Podobało mi się to.
Powoli zdjął ze mnie czarną bokserkę.
Zrobiłam to samo z Jego koszulką.
Nie przestając całować się odpięłam Jego pasek.
Stanowczym ruchem zdjął moją spódniczkę razem z dolną częścią bielizny.
Szybko zdjął mój stanik i zaczął całować moje piersi.
Przygryzał i ssał sutki.
Chłopak zdjął swoje spodnie.
Przejechał ręką kilka razy po swoim penisie i wszedł we mnie gwałtownie i stanowczo.
Wypełniał mnie całą.
Poruszał się w rytm piosenki Imagine Dragons.
Cicho jęczałam i oddałam Mu się.
Poruszał się w rytmie każdej innej  piosenki.
Moja vagina zwężała się na Jego penisie. 
Teraz krzyczałam Jego imie, przeplatając krzyki z jękami.
Byłam bliska szczytu. Oboje byliśmy.
Po chwili oboje doszliśmy.
- Jesteś wspaniała. - powiedział i wyszedł ze mnie.
- Ty także. - odpowiedziałam z uśmiechem na twarzy.
- Dziękuję, że jesteś. - cmoknął mnie w czoło.


W chuj krótki wyszedł. lol

2 komentarze:

  1. Super, jak wszystkie

    OdpowiedzUsuń
  2. WOW ZAJEBISTY!!!!!!!!!!!!!!
    TYLKO SZKODA ŻE PALCÓWY NIE BYŁO :D

    OdpowiedzUsuń