Playlist 1

8.10.2013

#66 Zayn +18 by Solider

Imagin dla : Oliwii :33.




Huk. Trzask. Głuchy gruchot.
- Jezuu. . . . Znowu zbił jakiś przedmiot. . . - powiedziałam cicho sama do siebie.
Zeszłam do kuchni. 
Akurat wyrzucał ostatnie odłamki szkła do śmieci.
- Szklanka.? - spytałam i oparłam się o framugę.
- Taa. . . - podrapał się po głowie.
- Jejku, znowu.?
- Przypadek. - podszedł do mnie i objął w talii, przyciągając do siebie.- Mrrrau. - zamruczał mi do ucha i przygryzł jego płatek.
Moje nogi oderwały się od podłogi. Mulat wziął mnie na ręce.
Oplotłam nogami Jego biodra.
Poszedł ze Mną na rękach do salonu.
Położył mnie na sofie.
Obdarował moją szyję soczystymi trzema malinkami.
Podobało mi się to.
Odpiął moją sukienkę i zdjął ją ze mnie.
 Nie pierdolił się w tańcu, od razu przeszedł do rzeczy.
Odpiął mój stanik i złapał w swoje duże, silne dłonie moje piersi.
Ugniatał je delikatnie, a na końcu mocno ścisnął, na co ja cichutko jęknęłam.
Rozerwał moje koronkowe majtki które były w zestawie z stanikiem.
- A takie fajne były. . . - powiedziałam, na co On się uśmiechnął.
Jednym liźnięciem przejechał po mojej kobiecości.
Moje ciało przeszedł przyjemny dreszcz.
Odpiął swoje spodnie i zdjął razem z bokserkami oraz zdjął swoją koszulkę.
Powoli i delikatnie we mnie wszedł.
Pochylił się nade mną.
Podparł ręce na sofie na poziomie moich ramion.
Po chwili znacząco przyśpieszył.
Jak zawsze dobijał o mój czuły punkt 'G'.
Czułam Go bardzo dokładnie.
Wbijałam swoje paznokcie w Jego plecy zostawiając czerwone ślady.
Po paru minutach ja doszłam pierwsza, a Zayn tuż po mnie.
- Nie myśl, ze w takie sposób będziesz mnie za każdym razem przepraszać. - zaśmiałam się.
- Jeszcze zobaczymy. - uśmiechnął się.

2 komentarze:

  1. Haga! DOBREE ;**
    Jak ja kocham tego typu imaginy *0*
    Zboczone rządzą. *.*
    Czekam na nn :)

    Zapraszam do mnie
    najlepszepolskieimaginyonedirection.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuje ! Dziękuje !
    Świetny !
    Awwww

    OdpowiedzUsuń