Playlist 1

21.04.2013

Niall +18

- Wytłumaczę Ci to .! - Krzyknęłaś. - Nie ma Nic do tłumaczenia. Zdradziłaś mnie.! Z nami koniec.! Rozumiesz.?! Koniec.! - Wykrzyczał i wyszedł. Upadłaś na kolana i zaczęłaś płakać, a zarazem podarłaś gazetę w której był artykuł o twojej zdradzie. Niall poszedł do Harold'a. - Możesz mnie przenocować..? - Zapytał wchodząc do Villi Harry'ego. Pewnie. Co sie stało, stary.? - Zapytał. - Nie chcę o tym rozmawiać.. - Odparł Nialler i poszedł na górę. Usiadł na brzegu łóżka i powtarzał cały zbieg zdarzeń na głos. Harry wszystko słyszał i wszedł do pokoju. - Chodzi Ci o ten artykuł.? - Zapytał pokazując gazetę. - Taa... - Odparł Niall. - Jaki ty głupi... To jej brat.! - Powiedział. -WTF.!? Skąd wiesz.?! - Zapytał ze zdziwieniem w oczach. - Pokazywała Mi Jego zdjęcia. Idź ją przeproś.! - Odpowiedział. Louis pobiegł szybko do twojego domu. Wbiegł i zobaczył Ciebie. Miałaś czerwone oczy z powodu płaczu. - Ja już wszytko wiem.! Wybacz Mi.! Przepraszam.! - Przytulił Cię, a ty go namiętnie pocałowałaś. - Kocham Cię. - Wyszeptałaś. - Ja Ciebie też. - Odpowiedział i przytulił. Wziął Cię na ręce i zaprowadził na górę. Położył Cię delikatnie na łóżku i zerwał z Ciebie ubrania szybkim ruchem. Ty zrobiłaś to samo z Jego ciuchami. Tym razem to On będzie Ci sprawiał Przyjemność. Weszliście pod kołdrę i się Nią przykryliście. Niall całował Cię po szyi, dekoldzie, piersiach i brzuchu. Dotarł do twojej kobiecości. Wygięłaś sie w łuk na parę sekund, po czym opadłaś. Nialler wszedł w Ciebie językiem i poruszał Nim w każdą stronę. Jęczałaś. Byłaś w siódmym Niebie. Twój chłopak wykonał ostatnie długie liźnięcie. Pocałował Cię w usta i wszedł w Ciebie swoim członkiem. Poruszał się od razu gwałtownie i brutalnie. Obojgu ciężko się oddychało. Po kilku minutach jęczałaś z podniecenia, a chłopak miał całą blond czuprynę mokrą od potu. -Zaraz dojdę.. - Wysapałaś, a twój chłopak wykonał ostatnie mocne wejście i doszłaś. Niall położył się obok Ciebie i zasnęliście. To były najlepsze przeprosiny. _________________________ Chciałabym tak na koniec podziękować za te 1000 wyświetleń. To dla mnie bardzo dużo znaczy. <3.

4 komentarze:

  1. Czytałam tego imagina setki razy na innej stronce.A to w końcu Niall czy Louis ??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. po zdj chyba można wnioskować że o niallu

      Usuń
    2. Może ktoś ściągał ode mnie..? Ja nie kopiuję i nie wklejam innych imaginów :). Sama je wszystkie piszę ;3. Całuski <3.

      Usuń