Playlist 1

11.04.2013

Imagin Harry. +18

Coś mnie długo nie było... Ale nadrobię to, Obiecuję. Zrobili Mi tutaj coś, że nie mogę pisać na kolorowo :c... No ale nic nie poradzę... Dzisiaj taki krótki Imagin o Harry'm.______________________________________________________________________________________________________________________________ Znasz się z Harry'm od paru dobrych lat i wiesz, że Hazza się w tobie po kryjomu kocha... Jesteś dla Niego miła.. Ale jest coś o czym Harry nie wie... A mianowicie to, iż bujasz się w Nim.. Nagle w sobotę wieczorem gdy jesteś sama w domu wchodzi do Domu Harry. -Co ty tu robisz..? -Pytasz się zdziwiona. - Muszę Ci coś powiedzieć..- Odparł. - No więc zamieniam się w słuch.- Powiedziałaś. - Ja.. Ja Cię kocham.. -Powiedział nieśmiale chłopak i popatrzał Ci w oczy. - Ja Ciebie też. - Powiedziałaś, po czym Chłopak pocałował Cię namiętnie w usta. Po trzech minutach siedzieliście w salonie na kanapie. Trzymałaś Go za rękę oglądając telewizję. - Chcę być z Tobą na zawsze , [T.I.] - Powiedział uśmiechając się. - Też tego chcę.. - Odparłaś. *Rok później* Siedzisz ze swoim chłopakiem w kuchni późnym wieczorem.. Ty czytasz gazetę, a Harry wymienia żarówkę. - Nie upadnij. - Powiedziałaś uśmiechając się. - Wszystko w porządku. -Powiedział chłopak i zaśmiał się. Harold wymienił żarówkę i podszedł do Ciebie, a ty wstałaś i popatrzałaś mu się w oczy. - Chcę z tobą "To" zrobić.. - Szepnęłaś Mu na ucho. - Ja także..To twój pierwszy raz.? - Zapytał. - Tak... - Powiedziałaś. Chłopak wziął Cię na ręce i zaniósł do sypialni. Po kilku minutach byliście zupełnie nadzy. Harry pieścił Cię. Chciał w Ciebie wejść, ale zatrzymałaś Go. - Coś nie tak..? - Zapytał. - Boję Się.. - Powiedziałaś. - Będę delikatny.. Obiecuję. Nie bój się. - Odparł Chłopak. Chłopak wszedł w Ciebie bardzo delikatnie tak jak obiecał. Poczułaś Go w sobie. Ta cudowna rozkosz, której doświadczyłaś... Wydawałaś z siebie dość ciche jęki. - Harry... Mocniej.. - Wysapałaś. Hazza zrobił tak jak chciałaś. Wchodził w ciebie głębiej i mocniej. Jękałaś bardzo głośno. - Wykrzycz moje imię.! - Powiedział napalony chłopak. - Co.?!- Zapytałaś się. - Wykrzycz moje imię.! Niech wszyscy wiedzą, że jesteś moja.! - Odparł. Wykrzykiwałaś jego Imię tak głośno, jak mogłaś. Po kilku minutach chłopak położył się obok Ciebie. Chciał więcej, ale to dopiero twój pierwszy raz.. - Kocham Cię. - Powiedział. - Ja Ciebie też kochanie. <3 - Odpowiedziałaś.

4 komentarze: