Playlist 1

4.04.2013

Heey Czytelnicy.! + Imagin o Niall'u +18.

  Heeey Czytelnicy.!! <3 
  To mój pierwszy blog o imaginach, więc nie oczekujcie nie wiadomo jakiś cudów :). Z czasem (a przynajmniej tak sądze) moje imaginy będą lepsze. Tak jak na innych blogach z imaginami, w komentarzach można pisać jaki chce się imagin, bądź można napisać na mój aders E-mail : amelka1D@wp.pl . 
  Narazie mam dla Was imagin o Niall'u ;). <33
 __________________________________________________________________

     *London,Sobota*
   Piękne wakacje u Cioci w Londynie ;3. Jesteś już u Cioci tydzień. Ze znajomymi kontaktujesz się, przez skype.
  Nagle o  15.30 dzwoni do cioci telefon. W trakcie rozmowy przez telefon słyszysz zdziwiony głos cioci. Z tego co usłyszałaś mogłaś wywnioskować, że musi jechać do Hiszpani do swojego Ojca, a do Ciebie przyjedzie 19-letni syn przyjaciółki cioci.
  Schodzisz na dół i  zauważasz ciocię siedzącą w salonie nad walizką. Pytasz sie jej "Co się stało", a ta Ci wszystko tłumaczy. O godzinie 19.00 ma przyjechać ten chłopak.
   *Ten sam dzień 18.50*
  Siedzisz w swoim pokoju i słuchasz MP3 ( Tej piosenki http://www.youtube.com/watch?v=71avIYNU1Vs ) , słyszysz jak Ciocia Ci woła i każe zejść na dół. Po kilku sekundach byłaś na dole. Pożegnałaś się z Ciocią i dowiedziałaś się, niedługo przyjedzie ten 19-latek.
  *19.15*
   Ktoś wchodzi do domu i widzisz w drzwiach wysokiego blondyna z brązowymi odrostami i niebieskimi oczami. Kojarzyłaś go, ale nie wiedziałaś skąd.. 
-Jestem Niall - Powiedział chłopak uśmiechając się. Od razu Cię oświeciło i pomyślałaś "To ten gość z One Direction.!!".
- A ja jestem [T.I] - podałaś mu rękę na przywitanie.
Po zapoznaniu się z sobą, Niall zaproponował Ci oglądnięcie Horroru. Zgodziłaś się na to :3.
  *23.20*
  Siedzisz z Niall'em  na kanapie, nagle Niall objął Cię ręką, a ty od razu zobaczyłaś, iż wpadłaś mu w oko, a on tobie. 
  "Przypadkiem" dotykałaś jego krocza, On kącikiem oka spojrzał na Ciebie i się dyskretnie uśmiechnął.
  - Wiesz, czego chcę.. - Powiedział Ci na ucho.
- Chcesz tego co ja. - Odpowiedziałaś. Po czym wyłączyłaś film i usiadłaś na niego okrakiem. Chłopak zaczął od gry wstępnej - całował Cię namiętnie po szyi, ustach i dekoldzie.
   Ściągłaś mu koszulkę i rozpięłaś mu pasek od spodni. On nie był Ci dłużny i zrobił to samo z twoją skąpą bluzeczką. -Może przeniesiemy się na górę..? -Zapytałaś. Niall od razu wziął Cię na ręce i zaprowadził na górę, kładąc Cię delikatnie na miękkim łóżku. Zdjęliście z siebie całą garderobę.
   Poczułaś jak jego dwa palce są w twoim wnętrzu. Twój już chłopak zaczął palcami rytmicznie poruszać, odchyliłaś głowę do tyłu i wymawiałaś imię chłopaka. Po tym jak jego palce Cię opuściły, uklękłaś przed Niall'em i zaczęłaś mu robić dobrze. Pocierałaś jego irlandzkiego "Przyjaciela", co podniecało Niall'a, -Omg... Achh... -Jęczał chłopak. Przeszłaś wyżej - pocałowałaś Go w usta najnamiętniej jak tylko potrafisz. Niall kazał Ci wejść do łóżka, tak też zrobiłaś. Irlandczyk był nad tobą. Poczułaś, jak w Ciebie wchodzi, robił to dość powoli, ale po chwili robił to szybciej i brutalniej. Sprawiało Ci  to niewielki ból, ale to także Cię podniecało. Byłaś w siódmym niebie. <3. 
   Role się odwróciły - Ty byłaś na górze, a chłopak na dole. Nabiłaś się na jego przyjaciela, a Niall trzymał Cię za biodra.
- Możesz krzyczeć. - Powiedział stanowczo.
-Co..? o.O - Zapytałaś się zdziwiona.
- Wykrzycz moje imię. Niech wszyscy wiedzą, że jesteś tylko moja.!- Odpowiedział. Tak też uczyniłaś - wykrzykiwałaś jego imię w niebo głosy.
Położyłaś się obok chłopaka.
- Kocham Cię... - Powiedział chłopak.
- Ja Ciebie też... -Odpowiedziałaś, a Niall Cię pocałował.
Położyłaś swoją głowę na jego ramieniu i zasneliście. <3       

11 komentarzy:

  1. Omg...to jeden z najlepszych imaginów jakie czytałam...mogłabym go wstawić na mojego bloga (tam znajdują najlepsze imaginy jakie przeczytałam) heartatacklivewhilewereyoung.blogspot.com
    przoszę o szybką odpowiedź

    OdpowiedzUsuń
  2. Omg...to jeden z najlepszych imaginów jakie czytałam...mogłabym go wstawić na mojego bloga (tam znajdują najlepsze imaginy jakie przeczytałam) heartatacklivewhilewereyoung.blogspot.com
    przoszę o szybką odpowiedź

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście.! To dla mnie niesamowite, że ktoś docenił to, jak sie staram, pisząc imaginy. <3. Dziękuję za przeczytanie mojego imagina i zapraszam ponownie ^^.

      Usuń
  3. Przepraszam, że to napiszę... nie chcę być jakimś krytykiem czy coś, ale mam też swojego bloga... i wiem z własnego doświadczenia, że ten imagin jest nieprzemyślany.... zaraz wyjaśnię dlaczego. :
    bo nie zna chłopaka a już uprawia z nim sex i mówi że go kocha a zna go godzinę ? To dziwne... ale fragment z nutką erotyzmu był interesujący. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, że zwróciłeś/aś na uwagę na mojego bloga.
      Miłość od pierwszego wyjrzenia istnieje, czyż nie.? Ja wierzę w taką miłość więc ja z tym nie mam problemu. Zresztą to był mój pierwszy imagin, więc nie byłam jakaś doświadczoną pisarką ( o ile można to tak nazwać ). Przeczytaj sobie ten imagin jeszcze raz, a następnie przeczytaj imagin który ostatnio napisałam. :). Jeszcze raz dziękuję za Twoją uwagę.

      Usuń
  4. Bardzo mi się podoba!! <33

    OdpowiedzUsuń
  5. ja pierdolf n o poprostu nie moge chciala bym taki z liamem pliss

    OdpowiedzUsuń