Playlist 1

7.04.2013

Imagin Louis.

   Ty śpisz, a twój chłopak Nie.Louis chodzi po domu w samych bokserkach i koszulce. Staje na łóżko i zaczyna skakać jak głupi.
- Louis.! Co ty do cholery robisz..?!Jest pierwsza w Nocy.! - Pytasz się. A chłopak uśmiecha się zadziornie.
-Złap mnie za rękę. -Powiedział z uśmiechem na twarzy. Skradacie się i wymykacie się z pokoju hotelowego. 
- Gdzie ty mnie ciągniesz.?- Pytasz się chłopaka.
-Uh.. No wiesz.. No... Wiesz. - Odpowiedział bezsensownie.
   Po kilku minutach Lou ciągnie Cię do siłowni hotelowej.
-Siłownia... Na serio..? - Mówisz dziwnym głosem.
- No prawie. - Śmieje się. Chłopak Ciągnie Cię w stronę basenu.
- Na chuj przyszliśmy na basen..?! - Pytasz.
-Aby pływać.....? - Powiedział.
Louis wskakuje nago do basenu.
-Chodź do mnie.! - Mówi.
 Rozbierasz się i skaczesz do Niego.
- Boże... Ale zimno.. Skąd masz taki pomysł..? - Pytasz.
-Pomysł z mojej listy pragnień : " Wskoczyć nago z moją dziewczyną do basenu w hotelu". - Uśmiecha się, po czym Cię całuje. A ty odwzajemniasz to.
    
  

1 komentarz:

  1. Hahahahah...!! Nie wierze krodki ale zwięźle i na temat jest zajebiaszczy!!!// Diana Tommo :*

    OdpowiedzUsuń