Playlist 1

17.04.2013

Louis +18

Siedzisz późnym wieczorem w domu i czekasz na swojego kochanego chłopca z którym jesteś od ponad roku. Nagle przychodzi i od razu Cię przytula od tyłu. Przytulacie się do Siebie około 10 minut. - Lou...? - Tak...? Co się stało..? - Bo.. Nasz seks mnie już tak nie zadowala... - Mhm.. Od kiedy.? - Parę miesięcy.. - Czyli te wszystkie orgazmy były udawane.?! - Taak... - odpowiadasz. Chłopak idzie prosto do łóżka i bez słowa zasypia. Następnego wieczoru, godzina 21.05 . Podchodzisz do chłopaka. - Przepraszam.. - Wydukałaś z siebie. - Dzisiaj będziesz w siódmym niebie dwa razy. - Stwierdził i przytulił Cię. Wszystko podejrzanie szybko przeszło... Aż do dojścia na górę. Pozwól, iż przedstawię Ci dzisiejsze zasady : Nie patrzysz na mnie, nie jęczysz, nie mówisz, nie dotykasz mnie, inaczej będę musiał Cię ukarać. Łapiesz.? - Powiedział, a ty przytaknęłaś. Chłopak, a już teraz drapieżnik , kazał Ci się położyć na dywaniku. Tak też zrobiłaś. Louis podszedł do szafki nocnej i wyciągnął z Niej coś i zakrył Ci tym czymś oczy. Wziął dwie pary kajdanek i przypiął każdą twą rękę do stolika.- Co ty robisz..?! - Zapytałaś, ale nie usłyszałaś odpowiedzi. Lou zerwał z Ciebie wszystko, co do Bielizny. Miałaś już mokrą. - Już Cię podnieciłem... No ciekawe.. Może to udawane.. - Powiedział. Wszedł w Ciebie dwoma palcami i zaczął gwałtownie poruszać. Wyjął je z Ciebie i jego zwinny język wkroczył do akcji. Poruszał Nim w każdą stronę. Doprowadzał Cię do szału. Twoje Ciało wzdęło tobą w łuk na kilka sekund, po czym Louis przestał Cię dopieszczać. - Wejdź we mnie.. - Wysapałaś. - Nie. - odpowiedział. Po paru sekundach usłyszałaś jakieś wibracje. Pomyślałaś : " Wibrator.? Skąd On do cholery wytrzasnął Wibrator..?!". - Może teraz Cię zaspokoję.. - Powiedział i włożył zabawkę w Ciebie. Pomimo wibracji Louis poruszał koliście wibratorem wkładając Go i wyciągając. Trafiał w twój czuły punkt. - Lou... Louis.. Zaraz dojdę. - Powiedziałaś. Chłopak przyśpieszył ruchy. Doszłaś. Wyciągnął zabawkę z Ciebie. Louis patrzał się na twoją "Przyjaciółkę" przez minutę, po czym zlizał z Niej soki. Uwolnił Cię, zdjął maskę i usiadł pod komodą w samych bokserkach. Przytuliłaś się do Niego i szepnęłaś mu do ucha to czego pragnęłaś. Teraz On zrobił, tak jak ty chciałaś. Szybkim ruchem ściągnął swoje bokserki, i ułożył Cię pod kołdrą. Byłaś pod Nim, a On nie zwlekając wszedł w Ciebie tak brutalnie, że wykrzykiwałaś Jego imię. Lou pieścił twoje piersi. Za każdym mocniejszym wejściem ty wbijałaś paznokcie w plecy Louis'a. Po chwili Louis tak Cię obrócił, że Ty byłaś na górze nie wychodząc z Ciebie. Złapał Cię za biodra i poruszał w górę i w dół. Jęczałaś co sprawiało, że podniecałaś chłopaka, a Ten poruszał Tobą coraz szybciej. Doszliście razem. Położyłaś się obok Niego. - Doszłam trzy razy. - wyszeptałaś Mu do ucha, a On dał Ci buziaka w policzka. Po czterech minutach usiadłaś na brzegu łóżka, wpatrując się w okno, za którym była Ciemna Noc. - Co się stało.? - Zapytał się Louis, i usiadł obok Ciebie. - Jestem w ciąży. - Popatrzałaś Mu prosto w oczy, a Lou nie mógł wydusić z Siebie ani słowa. - Boże... Naprawdę.? - Zapytał z niedowierzeniem. - Tak.- Odparłaś. Chłopak Cię przytulił i powiedział, jak bardzo Cię kocha. Pocałował Cię namiętnie. Poszliście spać. Następnego dnia poszliście na UZG. Jesteś w trzecim miesiącu ciąży i prawdopodobnie masz w sobie małą Dziewczynkę.. Louis był szczęśliwy, ty zresztą tez. <3.

11 komentarzy:

  1. ekstra ;) zrób o harrrym ale żeby było w tym samym stylu ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepraszam, że zwracam uwagę, ale wręcz identyczny imagin istnieje na innej stronie tylko, że o Harry'm. Właściwie różnią się tylko bohaterem głównym (Lou=Harry) i opisem akcji (np. u ciebie, że tak bezczelnie powiem jest dildo, a tam wibrator) sorki, ale to trochę głupie ściągać od kogoś. Ja bym już wolała napisać oryginalny (bo lepszy) i podpisać autora. A to co ty tu zrobiłaś to po prostu żenada. Żeby kraść komuś jego pomysły. a to strona na, którym jest oryginał. http://kropla1d.blogspot.com/2013/05/imagin-z-harrym-18-haha-takie-ostreee.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to skopiowany imagin, ale oryginał jest na innej stronce http://feelfreewithyourdeviation.blogspot.com/2013/02/1-imagine-harry-18.html
      P.S. Też sądzę, że to głupie kopiować kogoś imagina. Ktoś się napracował, a tu tylko dziewczyna zmieniła akcję i bohatera. Nie ładnie.!

      Usuń
    2. Zacznijmy od tego, że masz mnie nie obrażać, bo jak ja po Tobie pojade to już tutaj więcej nie wejdziesz :). Koleżanka mi powiedziała jaki mogłabym zrobić imagin, opowiedziała mi jak ma wyglądać, i taki zrobiłam, a Ona mi NIC NIE MÓWIŁA O TYM, ŻE JEST TAKI NA INNEJ STRONIE.! Więc mi nie mów że Go skopiowałam. ;)
      Pozdrawiam.

      Usuń
    3. w którym momencie ona cię obraziła? o.o po za tym nawet bez tych twoich 'pocisków' nikt tutaj nie wejdzie ponowny raz, bo ten blog jest beznadziejny.. aż przykro mi się robi jak widzę takie coś..

      Usuń
  3. Z tego co wiem to jesteśmy rodziną i nie powinnyśmy się kłócić

    OdpowiedzUsuń
  4. Nawet jak jest skopiowany to orginalny bo na innej stronce i o kogo innego chodzi a to juz jest ruznica
    . Aha zajebistu imagin

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie czepiajcie sie naszej Sis jak cos tamten blog jest moj moze i skopiowala nie jestem na nia zla moja kol ktora to ze mna robi tez nie. I jak w nie bedziecie tu wchodzic to co jestem jeszcze ja i moje kolezanki. A Ona niech sobie kopiuje to wolny kraj. Dziekuje za uwage. Pozdro dla siostr

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Imagine NIE jest skopiowany. Już tlumaczyłam, ze koleżanka mi podpowiedziała jak zrobic imagine z Louis'em, i najwyraźniej wzięła pomysł z Twojego bloga, tak ? Nie miałam o tym pojęcia. Jeśli przeszkadza Ci to, mogę usunąć tego imagine. Chciałam także, Cię ogromnie przeprosić, za to nieporozumienie. xx

      Usuń
  6. Zrób o Harrym lub Liamie ale coś podobne.

    OdpowiedzUsuń