Playlist 1

6.12.2013

#88 Louis smutny by Soldier

Miał wyjść smutny, a jak Go czytam to jakis taki normalny jest. XD
Mam nadzieję, iż się spodoba :).

* perspektywa Louis'a *
Spięty, zamknięty w środku zewnętrznego świata,
I jestem szczelny, dziwaczny, ale u siebie w domu,
Jestem klaustrofobicznie < czy jak to sie pisze > zamknięty.
I jestem katastrofalny.
Jestem rozmazany po papierze i zanurzony w benzynie,
Noszę cię jak plamę, ale to ja jestem tym,  który jest jednak nikim.
Złap mnie na wszystkich małych podłych powstaniach,
Nie mam czasu jestem tylko wciągnięty w to całe bydło.

* "Fray the strings. . .
Throw the shapes. . .
Hold your breath. . ."

 Jestem rozerwany wzdłuż rowu i osiedlony w błocie,
Noszę Cię jak ból, ale to ja jestem tym, który jest zraniony,
Zwróć uwagę na swoje małe zakręcone nieostrożności,
Nie mam prawa wygrać, tylko wciągnięty w te bitwy.

** "Locked in clutch. . .
Pushed in place. . .
Hold your breath. . ."

Mój koniec,
Usprawiedliwia moje środki.
Wszystko co kiedykolwiek robię, jest opóźnieniem.
Mojej każdej próby wymknięcia się,
Koniec drogi jest moim końcem,
Nie mam czasu, aby uniknąć
Końca drogi . . .

-----------------

* "Jestem robakiem zanim stanę się człowiekiem,
Byłem kreaturą zanim mogłem wstać,
Będę pamiętać zanim zapomnę. "

** " Zamknięty w chwytaku,
Pchany na miejscu,
Wstrzymaj oddech."

4 komentarze: