Playlist 1

15.05.2014

#93 Liam by Nicole




 Przechadzałam się brzegiem plaży słuchając "Story of my life" na mp3 i czerpałam przyjemność
z każdej chwili piosenki, gdy nagle zauważyłam mojego księcia z bajki- Liama z 1D. 
Zadawałam sobie pytanie: 
"Jak to możliwe, żeby był na plaży tam gdzie ja?" 
Postanowiłam usiąść z wrażenia i upajać się każdą chwilą jego widoku. 
Po kilku minutach siedzenia podszedł do mnie i zapytał 
się czy może się przysiąść.
Zabrakło mi języka w gębie, więc pokiwałam tylko głową, że tak. 
Zaczął zadawać pytania typu: " Jak masz na imię?" albo "Ile masz lat?". 
Za każdym razem odpowiadałam drżącym głosem, 
obawiając się, że go odstraszę. 
Gdy tak siedzieliśmy
patrzał się na mój stanik  od bikini w "panterkę". 
Czułam się trochę niezręcznie. 
Nagle wstał i podszedł do barku, i poprosił o coś. 
Potrwało to chwilę nim wrócił. 
Gdy to zrobił wręczył mi karteczkę 
na której pisało: "Ty, Ja o 12:00 w nocy w tym miejscu, przyjdź sama".
Gdy wybiła godzina 12:00 stałam obok barku 
i czekałam na niego 
mając uczucie, że to tylko kiepski żart. 
Nagle gdy się odwróciłam Liam złapał mnie w swe ramiona  
i spotkaliśmy się w przyjemnym pocałunku, chociaż prawie się nie znaliśmy. całując się wepchnął mnie do wody i poleciał za mną. 
Gdy zorientowaliśmy  się, że 
Jesteśmy cali mokrzy 
wstaliśmy i poszliśmy do jego pokoju w hotelu  
_________________ 

MYŚLĘ, ŻE SIĘ PODOBAŁO <3



3 komentarze: