Playlist 1

14.05.2014

#92 Harry +18 by Nicole

Ojej, to mój pierwszy amatorski Imagine więc chcę by wam się podobał, ale zobaczymy jak wyjdzie...  I chociaż wiem, że jest krótki to mi się podoba...


Siedziałam przed telewizorem i popijając chłodnawą kawę przeskakiwałam po kanałach. Poszedł z kolegami z zespołu kilka godzin temu, a dla mnie były to wieki. Nagle usłyszałam, że ktoś wchodzi do domu. Wstałam i zobaczyłam, że moja druga połowa stoi tuż za mną. Odwróciłam się do niego, a on przyciągnął mnie do siebie i spotkaliśmy się przy namiętnym pocałunku. Gdy tak stalismy kierował się coraz niżej i nagle zaczął ściągać mój żółty top. Gdy to zrobił odpiął mi stanik i stałam półnaga czekając na dalszą część. Nim się obejrzałam  namiętnie masował moje piersi , całując je. Nagle zaczął zdejmować moje jasno-niebieskie jeansy i stringi, więc ja także go rozebrałam. Popchnął mnie delikatnie na sofę, tak abym była pod nim . Powoli rozchylił moje uda i wolno we mnie wszedł, jakby bał się, że zrobi krzywdę. Na początku ruszał się wolno ale im bliżej szczytu byliśmy tym mocniej we mnie uderzał, a ja jęczałam coraz głośniej co go podniecało. W końcu doszłam do szczytu a on tuż po mnie. Gdy skończyliśmy położył się obok mnie i oboje zasnęliśmy.

4 komentarze:

  1. Wspaniałe! Pisz więcej :* juz cię kocham

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie gdyby były nieco bardziej rozwinięte i opisane w szczegółach, spójrz na Imaginy od Soldie. Jesteś nowa więc spójrz na jej poczynania. Twoje imaginy są piękne ale za krótkie i wszystko dzieje sie dużo za szybko.

    OdpowiedzUsuń