Playlist 1

15.05.2014

#94 Harry by Soldier

   Usiadłam na kanapie, a Jego ramie od razu automatycznie mnie objęło. Wtuliłam się w Jego ciało. Jego wzrok był wlepiony w tv a którym leciał jakiś program. 
- Co robimy? - rzuciłam i popatrzałam na Niego, a On po chwili na mnie.
- Idziemy na spacer? - spytał.
- No.. Dobra. - zgodziłam się a On cmoknął mnie w czoło.
   Już po chwili byłam ubrana, tak samo jak i On. Schyliłam się aby zawiązać sznurówki moich granatowych vansów, a na biodrach poczułam Jego ciepłe dłonie, a po chwili Jego krocze przy mojej pupie. 
- Serio? - wyprostowałam się.
- Jesteś idealna w każdym stopniu. - powiedział, a moje policzki oblał rumieniec.
  Otworzył przede Mną drzwi i wypuścił po czym zakluczował drzwi. Chwycił moją dłoń i poszliśmy w stronę parku. Puścił moją dłoń i objął mnie ramieniem tak, iż Jego dłoń znajdowała się na moim biodrze.
- Wiesz, że za niedługo Nasza rocznica? - spytałam, a On przytaknął.
- Oczywiście, jakbym mógł zapomnieć? Przecież to by było głupie. - mówił za dużo. Zapomniał, a ja Mu przypomniałam. Na Jego słowa zareagowałam westchnięciem. - No co? - rzucił.
- Nic, nic. - odpowiedziałam, a na moim nosie poczułam coś zimnego. Po chwili zrozumiałam, że to kropla deszczu. Spojrzałam w górę, a niebo zrobiło się ciemne. Skręciliśmy w inną ścieżkę, a Harry mocniej mnie objął, jakby bał się, iż zaraz mnie straci.
- Chyba zaraz się rozpada. - powiedział tak, jakbym ja tego nie wiedziała.
- Już kropi. Może wracajmy. - stwierdziłam.
- Nie. Deszcz nie jest przeszkodą. - uśmiechnął się lekko i przeniósł swój wzrok na mnie. Po chwili na Nasze ciała runął deszcz. Zatrzymał się i objął mnie w talii. Zbliżył swoją twarz do mojej i już wiedziałam co zamierza zrobić. Musnął ustami moje wargi i po chwili Jego muskanie przeistoczyło się w namiętne pocałunki. Brakowało Nam tchu, a cali byliśmy mokrzy. Położyłam dłonie na Jego barkach i jeszcze pogłębiłam pocałunek. Gdy sie od siebie oderwaliśmy, Harry posłał mi uśmiech, który odwzajemniłam.

11 komentarzy:

  1. Soldier! Tesknilismy! Pisz dalej, czekamy na następne :D.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem tu od rana, przeczytałam WSZYSTKO :* najbardziej oczywiście mi si podobały te +18 Pisz ich wicej (zrobiło się mokro) widziałam tam w kilku gify, czemu ich teraz nie dajesz ? pomagają w pewnym sensie to sobie wyobrazić * - * piszesz zajebiście ;* kocham Ten blog :* dodawaj szybko następne opowiadanka :* dobrze wiesz że wszyscy czekamy najbardziej na te +18 (i jak byś mogła to dadaj gify proszę) <333

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak długo mamu jeszcze czekać na nastepnego imagina ?! napisz cos najlepiej +18 i z tymi gifami ! czekamy na cos mocnego po tak dlugiej nie obecnosci :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje! Twój blog został nominowany do Liebster Awards :D Więcej informacji tutaj: http://one-direction--imaginy.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  5. jestes genialna swietne imaginy co to za piosenka marilyn monroe swietna ?

    OdpowiedzUsuń
  6. Hymm.... taka mała prośba XDmogłabyś zrobić dłuższe opowiadanie jestem niedosycXD PROSZE ! :3ona

    OdpowiedzUsuń
  7. Woah ale sliczne :o XD <3

    OdpowiedzUsuń