Playlist 1

11.04.2014

#91 Zayn by Soldier


  Usiadłam na krześle barowym w kuchni. Zauważyłam truskawki, więc zaczęłam sie nimi zajadać, a tuż po chwili do domu wszedł mój chłopak. Trzasnął drzwiami tak mocno, że nie trudno było się domyślić, iż to On. Jak usłyszałam tak trzask to myślałam, że Go rozsadzę.
- Jestem! - moich uszu doszedł Jego głos.
- Woah serio? - rzuciłam, a już po chwili mój mulat stał tuż obok mnie. 
- Ale w sensie, że o coś Ci chodzi, kociaku? - spytał.
- Drzwi. - powiedziałam.
- Zamknięte. - uśmiechnął sie.
- To jak będziesz je zamykać to nie trzaskaj. - powiedziałam w miarę łagodnie. 
- Złościsz się? - spytał po czym obrócił mnie tak, iż mógł znaleźć sobie miejsce pomiędzy moimi nogami. Nic nie odpowiedziałam. - Lekko trzasnąłem. Przesadzasz.
- A jak ja trzasnęłam drzwiami samochodu to prawie mnie zamordowałeś.
- Bo to drogi samochód, a w Twoich rękach wszystko sie niszczy.
- Nie wspomnę już o Tobie. - po moich słowach zamilkł. 
- O, truskawki. - uśmiechnął się jak małe dziecko na widok nowej zabawki.
- Moje. - poinformowałam Go.
- Podziel sie, no. - zrobił smutną minkę.
- Nie. - powiedziałam nieco samolubnie. 
- A jak Cię załapię? - podniósł jedną brew i skrzyżował ręce na klatce piersiowej.
- Możliweeee. Ok, możesz próbować. - wstałam i się odsunęłam od Niego o kilka kroków, a po chwili zaczęłam biec w stronę schodów. Zayn był tuż za Mną. Wbiegłam do sypialni i liczyłam na to, iż Zayn tu nie wejdzie. Pech chciał, że po chwili ujrzałam Go w drzwiach sypialni. Nie miałam gdzie uciec, a On uśmiechnął się zwycięsko. Zbliżył się do mnie i pchnął mnie na łóżko. Po chwili się na nie wspiął. Górował nade mną i powoli zbliżał swoje usta do moich, a po chwili one się zetknęły. Delikatnie musnął moje wargi i się odsunął, a po chwili wstał.
- To jak?
- Jedną. - rzuciłam.
- Dwie. - zażądał.
- Trzy. - kontynuował.
- Dwie, albo wcale. - powiedziałam, a On przytaknął. Podał mi dłoń i pomógł wstać, po czym ponownie musnął moje usta.

Daa buum tssss.
Powróciła z nowym imaginee ^_^.
Mam nadzieję, że Wam się podoba :).

8 komentarzy:

  1. FDHBPTESB ZAJEBISTY!!! GSTVLLPGFR

    OdpowiedzUsuń
  2. Imagin swietny, zresztą jak wszystkie. Moge prosic imagine z dedykacja dla Asi Styles. Najlepiej z Hazza. Meega smutny, z happy endem . I troszkę zboczony. Dostanę ??? :-* !♡ / Asia Styles. ; 3

    OdpowiedzUsuń
  3. przepraszam za spam, jeśli go nie tolerujesz - usuń komentarz.

    "Nie jest tylko złym chłopakiem. ON jest straszny, przerażający, okropny, nieprzewidywalny. Czasem wydaje mi się, że mrok wypełnia już GO całkowicie. Jednak potem się uśmiecha. JEGO uśmiech jest najpiękniejszym uśmiechem na świecie. Wtedy zdaje sobie sprawę, że jest w NIM gdzieś dobroć, którą przykryła ciemność."

    zapraszam
    dreadful-fanfiction.blogspot.com
    ohana x

    OdpowiedzUsuń
  4. Imagis super bardzo prosze o opowiadanie dla mojej zony dla asi malik. Najlepiej o zaynie

    OdpowiedzUsuń
  5. Imagis super bardzo prosze o opowiadanie dla mojej zony dla asi malik. Najlepiej o zaynie

    OdpowiedzUsuń