Playlist 1

30.07.2013

Harry

Nie mogłaś uwierzyć, jak ten szmaciarz mógł Cię tak potraktować. Przyszedł do domu, wziął walizkę, spakował ciuchy i pojechał. Wylałaś wiele łez... Jeszcze niedawno zapewniał Cię, iż jesteś tą jedyną. A tu takie coś. Parę dni później okazało się, że jesteś w ciąży. Nie wiedziałaś jak powiedzieć o tym Harry'emu. Postanowiłaś nie mówić. * CZTERY LATA PÓŹNIEJ *. Jesteś z małą Darcy na placu zabaw. Po chwili zobaczyłaś, jak z Darcy rozmawia jakiś mężczyzna. Podeszłaś do Nich. Mężczyzna miał w rękach Waszą piłkę. - Może pan oddać Naszą Piłkę.? - spytałaś, a mężczyzna Ci ją podał. Nie mogłaś uwierzyć. To był Harry. Ten zielonooki za którego wylałaś tyle swoich łez. Wzięłaś Darcy za rączkę i poszłyście w stronę domu. Pod domem poczułaś jakieś ciepło. Czyjeś dłonie na swoich biodrach. Odwróciłaś się i zobaczyłaś Harry'ego. - Darcy idź do domu. - powiedziałaś, po czym dałaś małej klucze. - Pamiętasz mnie .? - spytał patrząc Ci w oczy. - Niestety, tak... - odwróciłaś wzrok. - Przepraszam. Wtedy byłem młody i głupi. - powiedział, po czym wytłumaczył Ci wszystko. - [T.I.], Kocham Cię... - powiedział. Po policzku spłynęła Ci łza i momentalnie Harry ją wytarł. - Ja Ciebie też.. - powiedziałaś cichutko. Poszliście razem do domu. Dalej miałaś w szafie kilka koszulek i innych ciuchów Harolda. * OCZAMI HARRY'EGO * Jestem taki szczęśliwy, że Ona po tym wszystkim mnie dalej kocha. Ale kim była ta dziewczynka..? - [T.I.], co to malutka dziewczynka.? - spytałem z zaciekawieniem. - To Twoja córka.. - powiedziała. Na samą myśl, że ta mała mogła być Moją córką poczułem wielkie serce rozpierające Moje serce. Mała dziewczyna siedziała w swoim pokoiku i oglądała zdjęcia z albumu rodzinnego. Wszedłem do Jej pokoju. - Hej księżniczko. - powiedziałem po czym rzuciłem Jej słodki uśmiech. - Hej.... - odpowiedziała nie pewnie. Usiadłem obok Niej na podłodze. - Kim Pan jest.? - spytała. - Jestem Twoim tatusiem. - odpowiedziałem ciekaw Jej reakcji. Młoda nie była w stanie wydusić z siebie jakiegokolwiek słowa. - Na prawdę..? - spytała po chwili. - Oczywiście. - odpowiedziałem i dałem Jej całuska w czółko. - A jak masz na imię.? - spytałem. - Jestem Darcy. A pan.? - popatrzała na mnie pytająco. - Jestem Harry. Ale nie mów do mnie „Pan”. Mów mi „Tata”. - odpowiedziałem i pokazałem rząd swoich białych ząbków. Darcy dalej przeglądała album. Nagle natknęła się na zdjęcie gdzie byłem ja i [T.I.] za czasów Naszej pierwszej randki. - Kto to jest.? - spytała przyglądając się fotografii. - To ja i Twoja Mamusia. - odpowiedziałem. - Kocham Cię. - popatrzyła się na Mnie. Byłem niesamowicie szczęśliwy. - Ja Ciebie też, cukiereczku. - rzuciłem i przytuliłem ją. Kilka minut później wyszedłem z Jej pokoiku. Następnie poszedłem w stronę łazienki gdzie była [T.I.]. Przebraliśmy się w ciuchy do spania, bo była już 22.10. Miałem na sobie tylko bokserki, a [T.I.] tylko czarną bieliznę i Moją koszulkę. Byliśmy w salonie. Darcy nie chciała iść się wykąpać, więc moje kochanie stwierdziło, że gdy będzie zmęczona to sama będzie chciała iść spać, a wtedy i tak będzie musiała iść się wykąpać. O 23 do salonu przydreptała Darcy. Wziąłem ją do szybkiej kąpieli, ubrałem w różową piżamkę i położyłem do łóżka dawając buziaka na dobranoc. Następnie poszedłem do Salonu gdzie była [T.I.] która właśnie wstawała aby iść do łóżka. Wziąłem Ją na ręce, zaniosłem do łóżka i przykryłem Nas oboje. - Kocham Cię. - powiedziałem i pocałowałem Ją namiętnie.

2 komentarze: