Playlist 1

16.07.2013

Louis

Pewnego dnia dla Ciebie wszystko straciło sens... Dla Ciebie to koniec. Poszłaś nad wodospad, aby wszystko zakończyć. Stałaś nad brzegiem pół godziny.W końcu podeszłaś bliżej, i nagle ktoś Cię złapał za nadgarstek i pociągnął w swoją stronę . To był Louis. - Co Ty tu robisz..?! - spytałaś. - Jestem tu w tym samym celu co Ty... - powiedział. Was oboje bili rodzice, wywodziliście się z patologicznej rodziny, a i tak byliście dobrymi ludźmi.. - idziemy po rzeczy i uciekamy stąd.! - powiedział po chwili ciszy. Umówiliście sie za godzinę w tym samym miejscu. Byłaś na miejscu punktualnie. 10 minut... 20 minut... 30 minut... Aż wreszcie przyszedł... Ale cały poobijany i zakrwawiony... Rozcięta warga, podbite oko i kilka obrażeń. Od razu Go opatrzyłaś. Usiedliście nad brzegiem. Rozmawialiście ze sobą już ponad dwie godziny. Nastała chwila ciszy.. - Czemu nikt mnie nie kocha..? - powiedział, a do oczu napłynęły Mu łzy.. - Nie mam nikogo.- dodał. - Masz mnie..- powiedziałaś. - Odejdziesz.. Zostawisz mnie. - odrzekł. Po Twoich policzkach zaczęły płynąć pojedyńcze łzy, po czym te małe łezki zamieniły się w strumienie.. - Fajnie, że tak sądzisz... - powiedziałaś z sarkazmem i odeszłaś. Rozłożyliscie namioty, paliliście ogniska. Byliście skłóceni dwa dni. Pewnego wieczoru Louis zaczął Cie przepraszać.. - Przepraszam.. Nie chciałem.. Przepraszam.. - widac, że Mu na Tobie zależało.. - Człowieku.. Kocham Cię.! Kocham Cię ponad życie.! - Wykrzyczałaś i rzuciłaś się na Niego. Zaczęliście się namiętnie całować. Traciliście kontrolę... Louis zaczął wkładać ręce pod Twoją koszulkę. Nagle jasne światło Was oślepiło... To policja.. Wszystko opowiedzieliście policji.. Kilka miesięcy później znaleźliście mieszkanie i pracę, a Ty zaszłaś w ciążę.--------------------------------------------- Co najmniej 5 komentarzy.

6 komentarzy:

  1. Wspaniały !! Więcej takich. !
    Gdy zrobiłaś przerwe to smutno bylo. ale pisz ich wiecej <3

    OdpowiedzUsuń
  2. zajebisty. czytałam i sama doszłam xd

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajny.czekam na nastepny

    OdpowiedzUsuń
  4. zapraszam do mnie: www.kochamcieale1djeszczebardziej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń