Playlist 1

7.06.2013

Harry

Mieszkałaś w Polsce do ukończenia Angielskiego Prywatnego Liceum.Chciałaś studiować w Wielkiej Brytanii ,więc rodzice opłacili ci studia w Oxfordzie.Miałaś wylatywać za 40 minut.Czekałaś na lotnisku jednak zachciało ci się pić.Poszłaś ,więc do Starbucksa.Kupiłaś świeżo wyciskany sok z pomarańczy.Był przepyszny. Do wylotu zostało 10 minut ,ruszyłaś się i szłaś w kierunku miejsca ,na którym poprzednio czekałaś.Na swoim Ipodzie sluchałaś tej piosenki: http://www.youtube.com/watch?v=8WYHDfJDPDc Kochałas ją. Nagle wpadłaś w kogoś.Nie wierzyłaś własnym oczom. -Czy to jest....nie to jest nie możliwe...-pomyślałaś cały czas mając jedną słuchawke w uchu. H:Przepraszam...Jestem Harry. A ty? T: Nic się nie stało.Jestem [T.I] Cały czas miałaś tą słuchawke,więc czułaś się jak w tych filmach...<3 H: Dopiero przylecialaś czy wylatujesz.? T: Wylatuje do Londynu właśnie....wylatuje...O kurcze! Sory muszę lecieć. H: Nie ma sprawy. Do zobaczenia. T: Do zobaczenia.Ale raczej juz się nie spotkamy. Pobiegłaś w strone twojego samolotu.Weszłaś na pokład Miałaś łzy w oczach.Przypomniał ci się Harry.Od 14 roku życia pragnęłaś się z nim spotkać i z nim być i całować i przytulać.Zamknęłaś oczy.Nagle ktoś cię szturchnął. H: Hej.To znowu ja. Jesteś naszą fanką.? Nie mogłaś uwierzyć T: No można tak powiedzieć.Siadaj . -wskazałaś na miejsce obok ciebie.Harry usiadł,a ty się uśmiechnęłaś. H:Skoro jesteś fanką powinnaś wiedzieć ,że wracamy właśnie z trasy koncertowej po Ameryce Północnej. T:Wiesz jest różnica pomiędzy bycie fanem , a psychicznie chorą osobą.Mam też swoje życie. H: Jesteś bardzo ładną dziewczyną. T:Powiedziałabym ,że ty bardzo ładnym chłopakiem ,ale slyszysz to codziennie prawie 332340 razy więc powiem dziękuje i nawzajem. W pewnym momencie ,gdy nastał moment ciszy Harry dotknął twojej ręki ty spojrzałaś a niego -on na ciebie.Nie wiedziałaś co robić.Zostałaś w tej pozycji.On zaczął zbliżać swoja piękną buźkę do twojej.Nadal się nie ruszyłaś i nadal nie wiedziałaś co masz robić.Oddałaś się namiętnemu pocałunkowi.. Trwał on jakieś 15 sekund Wasze usta były idealnie dopasowane.Ty czułaś gilgotki w brzuchu ,a on się uśmiechnąl jeszcze szerzej: H: Chyba się zakochałem.T: Ja chyba też Znowu się pocałowaliście.Za 2 min. będziemy lądować. Nie zwracaliście na te słowa uwagi.Wymieniliście się numerami telefonu.Wysiedliście z samolotu. Dopiero teraz zauważyłaś reszte zespołu. Przywitałaś się z nimi. Nagle jakaś dziewczyna wyszła za Liam'em i podeszła do Harry'ego. D:I jak Miśku?Jak się leciało? Rozkochałeś ją w sobie? Widze ,że tak.Wygrałeś zakład! Po czym spojrzała na ciebie i pocałowała namiętnie Harry'ego. T: Że co proszę Harry? O co chodzi?! Jaki zakład? Wiesz co ,Harry Style'sie Ranisz.I to mocno.Ja naprawdę coś do ciebie czułam.Rozpłakałaś się jak mała dziewczynka i w swoich kremowych Vansach biegłaś przed siebie w deszczu.W pewnym momencie nie miałaś siły iść dalej.Zrozpaczona siadłaś na ławce przed lotniskiem.Byłaś załamana w stanie niemal pod depresyjnym.Twoje marzenie zaczęło sie spełniać i nagle BUM!. Wyjęłaś IPoda i akurat leciała ta piosenka http://www.youtube.com/watch?v=-nBU9VR2X5g Zamknęłaś oczy,krople deszczu spadały na ciebie.Włosy miałaś całe mokre włosy i ubrania. Nie wiedziałaś czy to deszcz czy łzy lecą po policzku.Postanowiłaś już wejść na lotnisko.Gdy szłaś ktoś cię złapał wpasie. H: [T.I] błagam,przebacz mi.To był zakład przyznaję ,ale właśnie zerwałem z tamtą dziewczyną.Kocham Cię słyszysz? Kocham Cię! T: NIE!! Harry puść mnie! PRZESTAŃ! Nie wybacze ci tego NIGDY!! Ja jestem zbyt wrażliwą osobą ,żeby ze mną robić co się chce.To koniec . It's over.! Biegłaś znów przez ten deszcz.Stanęłaś w pewnym momencie.Zobaczyłaś Harry'ego ,który teraz siedział na tym miejscu gdzie ty i rozpaczał.Chciałaś tam pobiec i go pocalować.Ale nie mogłaś.. Biegnęłaś do Harry'ego ile miałaś sił.Cała mokra. Wpadłaś w jego ramiona. T: Harry !KOCHAM CIĘ! SŁYSZYSZ? KOCHAM CIĘ !Przepraszam za tamto. Nic nie odpowiedział jedynie co zrobił to pocałował cię. ---------------------------------------------------------------------------------------- Słodkie, prawda..? <3. I want < i want, it's crazy.. XD AHAHAH XD > 7 comments. :).

10 komentarzy:

  1. słodkie naprawdę słodkie i świetne naprawdę :D

    OdpowiedzUsuń
  2. OMG super słodki naprawdę fajnie się go czyta świetny :P

    OdpowiedzUsuń
  3. super taki sweet :P

    OdpowiedzUsuń
  4. oooo.. sweet -.-

    OdpowiedzUsuń
  5. padłam i nie wstaje ze słodkości

    OdpowiedzUsuń
  6. Czekam na kolejny imagine. Z Liamem. :3

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne, możesz następny z Liamem? Tylko erotycznie, sexownie, z zdjęciami i ostrymi gifami. <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie lubię robić imaginów z Liam'em... Kiedyś próbowałam i mi nie wyszedł.Przepraszam.

      Usuń
  8. Czekam na naspn. Notke.

    OdpowiedzUsuń